Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C wraz ze sprzętem medycznym będącym ich wyposażeniem

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Chrobrego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3202225, 3202315 , fax. 068 3202225
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze
    ul. Chrobrego 2 2
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3202225, 3202315, fax. 068 3202225
    REGON: 97077155100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych 2 sztuk ambulansów sanitarnych typu C wraz ze sprzętem medycznym będącym ich wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa - w dwóch etapach - 2 szt. ambulansów sanitarnych typu C: Etap I - dostawa pojazdów bazowych (ciężarowych), fabrycznie nowych wyprodukowanych w 2009 r., przystosowanych do adaptacji na ambulanse sanitarne typu C, zakończony protokołami odbiorów i zarejestrowaniem ich przez Zamawiającego, Etap II - adaptacja zarejestrowanych pojazdów ciężarowych (zabudowa specjalistyczna wraz ze sprzętem medycznym będącym ich wyposażeniem) na ambulanse sanitarne typu C zgodnie z normą PN-EN 1789, zakończony protokołami odbioru ambulansów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341361000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna Warunki dodatkowe, które musi spełnić wykonawca : 5.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (zarówno w etapie I (w celu dokonania rejestracji pojazdów bazowych) jak i w etapie II) w oferowanym terminie i na własny koszt do/z siedziby Zamawiającego . 6.Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. Minimalny okres gwarancji na pojazd i zabudowę nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty odbioru ambulansów. W przypadku konieczności wykonania serwisu w odległości ponad 50 km od Zielonej Góry, Wykonawca pokrywa koszty odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodne z treścią oświadczenia zamieszczonego w załączniku nr SIWZ. b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605). e. Świadectwo homologacji pojazdu bazowego (kompletnego), oraz świadectwo homologacji pojazdu bazowego po adaptacji czyli pojazdu specjalnego sanitarnego (skompletowanego). Zamawiający nie wymaga dołączania do świadectw homologacji załączników. f. Deklaracja zgodności CE wystawiona zgodnie z przepisami prawa polskiego potwierdzająca zgodność zabudowy medycznej z wymogami normy PN EN 1789 w zakresie ambulansu typu C oraz zgodność wyposażenia medycznego z normą PN EN 1865. Pozostałe deklaracje wymagane dla specjalistycznego sprzętu. g. Schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiający widok strony lewej i prawej przedziału medycznego oraz widok zabudowy ściany działowej pomiędzy kabiną kierowcy a przedziałem medycznym. h. Dokument np. certyfikat potwierdzający przeprowadzenie z pozytywnym wynikiem dynamicznych badań wytrzymałościowych (kompleksowe testy zderzeniowe) oferowanego ambulansu (tj. z wymaganymi przez Zamawiającego rozwiązaniami) przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN EN 1789. i.Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia (tj min. 2 ambulanse z wyposażeniem jako jedna dostawa) w ostatnich 3 latach z podaniem dat i miejsc ich wykonania wraz z pisemnym potwierdzeniem należytego wykonania dostawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach