Przetargi.pl
Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach - II etap

Szkoła Podstawowa Nr 34 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 40-710 Katowice, ul. Zielonogórska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2525168 , fax. 032 2022908
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 34 im. Mikołaja Kopernika
    ul. Zielonogórska 3 3
    40-710 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2525168, fax. 032 2022908
    REGON: 00072275600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp34kat.one.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowa boiska wielofunkcyjnego z liniami do piłki ręcznej (i liniami kortów tenisowych) o wymiarach 44,0 m x 22,0 m o pow. całkowitej 968,00 m2 z polem gry o wymiarach 20 m x 42,0 m 2.1.1. podbudowa przepuszczalna z drenażem liniowym - grunt rodzimy, zagęszczony - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr 10 cm, - warstwa geowłókniny z polipropylenem do separacji i wzmocnienia gruntu, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 ÷ 63 m)gr. 15 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr.0÷31,5mm) o gr. 6 cm - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0 ÷ 4mm) o gr. 4cm, Podbudowę należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100 układanych na ławie z betonu B - 10 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości minimalnej 0,5% 2.1.2. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 7 do SIWZ). Nawierzchnia - poliuretanowa 13 mm na podbudowie dynamicznej gr. 35 mm. 2.1.3. Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki do piłki ręcznej - 2 sztuki 2.2 . Ciągi komunikacyjne - kostka betonowa, brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku, zamknięta obrzeżem betonowym. 2.3.Powierzchnia wjazdu ppoż. do obiektu szkoły- kostka betonowa, brukowa gr. min 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.4.Modernizacja ogrodzenia obiektu szkoły na systemowe, betonowe wys. 3,0 m długości 98,0 m. Na długości 56 m ogrodzenie nadbudowane siatką sportową do piłkochwytów do wysokości 4,50 . Siatka rozpięta na słupkach z profilu zamkniętego 80x80x5 w rozstawie co 4,0 m 2.5.Budowa piłkochwytów wys. 4,0m i dł.20,0m - 2 szt 2.6. Remont istniejącego piłkochwytu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki załącznik nr 6 do SIWZ dokumentacja projektowa załącznik nr 7 do SIWZ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4. Wymagany okres gwarancji: 4.1. na wykonane robót budowlanych wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych. 4.2. na nawierzchnie poliuretanowe - 60 miesięcy..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm. ). 3. Wykonawca zobowiązany jest skutecznie wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tzn. do dnia 17.06.2009 r. do godz. 15:00 kwota 15.000,00 zł winna znajdować się na rachunku bankowym lub w kasie Zamawiającego albo być pokwitowana przez Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski o/Katowice nr konta: 88 1050 1214 1000 0022 1550 0543 z dopiskiem wadium. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego- Szkoła Podstawowa nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach ul. Zielonogórska 3 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:2.1. udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektów sportowych w zakresie podbudowy lub robót drogowych na wartość minimum 500 000 zł rocznie (dla robót budowlanych) 2.2. udokumentowane należyte wykonanie robót związanych z poliuretanową nawierzchnią sportową na wartość minimum 500 000 zł rocznie , 2.3. udokumentowane posiadanie przez wykonawcę nawierzchni poliuretanowej autoryzacji producenta, 2.4. dysponowaniem w celu wykonania zamówienia osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności inżynieryjno-drogowej, 3. ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4.. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektów sportowych (CPV 45.21.22.21-1), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane w wykazie osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, kanalizacyjnych,. oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877/2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni . lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp34kat.one.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach