Przetargi.pl
LOKALIZACJA I BUDOWA NAZIEMNYCH MIEJSC POSTOJOWYCH W CIĄGU ULICY JANA CHRYZOSTOMA PASKA I PLACU MATKI TERESY Z KALKUTY W SZCZECINIE

Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 70-302 Szczecin, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4339900, 4339914, 4344951 , fax. 4339914
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1 1
    70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4339900, 4339914, 4344951, fax. 4339914
    REGON: 81101566600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    LOKALIZACJA I BUDOWA NAZIEMNYCH MIEJSC POSTOJOWYCH W CIĄGU ULICY JANA CHRYZOSTOMA PASKA I PLACU MATKI TERESY Z KALKUTY W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest lokalizacja i budowa miejsc postojowych w ciągu ulicy Jana Chryzostoma Paska i Placu Matki Teresy z Kalkuty w Szczecinie. Zakres zamówienia obejmuje lokalizację i budowę łącznie 116 stanowisk postojowych wraz ze zmianą stałej organizacji ruchu oraz realizacją wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Szczegółowy zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000,00 (slownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganych warunków na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. e) Oświadczenie Wykonawcy o jawności swojej oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz następujące dokumenty: * uprawnienia budowlane; * zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne na dzień składania ofert, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji: * kierownika budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącego do izby inżynierów budownictwa, W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. g) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 5 oraz dokumenty, np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie od 22 lipca 2004 roku do 23 lipca 2009 roku wykonał minimum 1 robotę budowlaną podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za podobne roboty budowlane, Zamawiający uzna realizację budowy lub przebudowy drogi o wartości minimum 300 000 złotych. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana z należytą starannością. Wykazana robota budowlana bez załączonych referencji podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji Zamawiającego lub kopii protokołu odbioru robót lub innych dokumentów stwierdzających należyte wykonanie zamówienia, nie będzie uwzględniona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji inwestycji wskazanych w wykazie, w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykaz wykonanych robót składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zosta nie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. B. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z pkt XIX. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólny kosztorys ofertowy. b) Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową. c) Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 SIWZ - dotyczy oferty wspólnej. d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w punkcie II ust. 5 SIWZ. Tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi/parkingi-J.Ch.Paska-Pl.MatkiTeresyZKalkuty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach