Szpital Powiatowy ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. Chopina 29
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 312-02-66 , fax. 094 312-02-79
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
ul. Chopina 29 29
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 312-02-66, fax. 094 312-02-79
REGON: 33103125700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 6 pozycji asortymentowych Zadanie 2 14 pozycji asortymentowych Zadanie 3 7 pozycji asortymentowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, nie mniej niż 5 podobnych zamówień, o wartości co najmniej 20 000,- zł każde z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i pełnomocnictw może nastąpić zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 6.1. niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ - w oryginale 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 5 zrealizowanych zamówień o wartości co najmniej 20 000,- zł każde oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony 7/n/do/2016 r.
Dodano: 2016-06-24 - ZAKUP PLASTIKÓW, FILTRÓW I INNYCH MATERIAŁÓW POMOCNICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2016
Dodano: 2016-06-01 - Przetarg nieograniczony nr 5/n/2016 r.
Dodano: 2016-05-18 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny
Dodano: 2016-02-09 - Pożywki
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa wyrobów medycznych - endoskopia
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa materiałów biologicznych niezbędnych do wykonywania zabiegów operacyjnych
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy pieluchomajtek i majtek chłonnych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach
Dodano: 2015-11-25