Przetargi.pl
Likwidacja szkód powodziwych na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego - powódź 2009 rok. Odbudowa drogi powiatowej nr 3226D Wojbórz - Ścinawica - Kłodzko - I etap - ul. Kościuszki w Kłodzku odbudowa infrastruktury przejścia poziemnego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Objazdowa 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Objazdowa 20 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja szkód powodziwych na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego - powódź 2009 rok. Odbudowa drogi powiatowej nr 3226D Wojbórz - Ścinawica - Kłodzko - I etap - ul. Kościuszki w Kłodzku odbudowa infrastruktury przejścia poziemnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Likwidacja szkód powodziwych na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego - powódź 2009 rok. Odbudowa drogi powiatowej nr 3226D Wojbórz - Ścinawica - Kłodzko - I etap - ul. Kościuszki w Kłodzku odbudowa infrastruktury przejścia poziemnego. Roboty przygotowawcze, rozebranie istniejących schodów, ułożenie stopni granitowych, regulacja studzienek ściekowych, montaż płyt granitowych płomieniowanych, remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie mogą brać udział Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostały im powierzone w okresie ostatnich 5 lat. Przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na przebudowie, remoncie lub budowie schodów z okładziną kamienną w przejściach poziemnych, deptakach, ciągach pieszych lub przy drogach publicznych. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować środkami w wysokości min. 50 000 PLN oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 2)Oświadczenie dotyczące potencjału kadrowego oraz doświadczenia, 3) Oświadczenie o sytuacji finansowej i potencjale technicznym Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach