Przetargi.pl
Remont sali wykładowej wraz z klatką schodową i zapleczem w budynku Katedry i Zakładu Patomorfologii Akademii Medycznej we Wrocław przy ul. Marcinkowskiego 1 zgodny z projektem PB. PW, STWiOR autorstwa: ARCHIKON s.c. Pracownia Architektoniczno-Konserwatorska, Przedsiębiorstwo MADAG -Biuro Konstrukcyjno Budowlane- Krzysztof Wołków, GEO-PRO-INŻ. Mosty-Kazimierz Ukleja.

Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali wykładowej wraz z klatką schodową i zapleczem w budynku Katedry i Zakładu Patomorfologii Akademii Medycznej we Wrocław przy ul. Marcinkowskiego 1 zgodny z projektem PB. PW, STWiOR autorstwa: ARCHIKON s.c. Pracownia Architektoniczno-Konserwatorska, Przedsiębiorstwo MADAG -Biuro Konstrukcyjno Budowlane- Krzysztof Wołków, GEO-PRO-INŻ. Mosty-Kazimierz Ukleja.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sali wykładowej wraz z klatką schodową i zapleczem w budynku Katedry i Zakładu Patomorfologii Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 1 Zakres prac do wykonania: a. Wykonanie nawierzchni na placu 473m2 b. wykonanie kanalizacji pod placem 9m/2szt. c. wzmocnienie konstrukcji przybudówki 23,23m2/70 szt. d. posadzki wraz z podłożem 62,50m2/66,04mb. e. ścianki działowe 57,101m2 f. Wymiana stolarki okiennej 61,494m2 okien g. wymiana drzwi wewnętrznych 35,812m2 h. Zachowanie- renowacja drzwi wejściowych zew. i wejściowych wew. 2 szt i. nowe wykończenie ścian, sufitów i okładziny podłóg 715,607m2 / 149,24 m2 podłogi j. remont dachu nad salą 197,88m2 k. instalacja odgromowa 91,02 m l. wymiana instalacji oświetlenia 27 szt. m. rozdzielnica główna i zaplecza socjalnego 2 kpl. n. system rolet zaciemniających 1 kpl. o. instalacja połączeń wyrównawczych 1 szt. / 150m p. instalacja wod-kan. 60,40 mb / 17 szt. q. instalacja wentylacji 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy i 00- 100 PLN) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: BZ WBK S.A. 16 O/ Wrocław 72109024020000000630000428 b) w poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w jednym ze sposobów wymienionych powyżej w pkt. b-e, należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki zamawiający ma zwrócić Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zespołu ds. Zamówień Publicznych AM we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego nr 5, 50-368 Wrocław pokój 221, przed terminem wyznaczonym do składania ofert za potwierdzeniem złożenia 5. Kopię potwierdzenia wpłaty wadium na konto zamawiającego należy załączyć do złożonej oferty. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy terminie wyznaczonym w umowie (7 dni po podpisaniu umowy ). c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi w trybie przepisu art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia po sprawdzeniu czy Oferent : - nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 i art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał do SIWZ - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność w branży budowlanej i elektrycznej - posiada pracowników z uprawnieniami budowlanymi, elektrycznymi i sanitarnymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zapewni kierownika robót z uprawnieniami i doświadczeniem zawodowym w branży budowlanej , elektrycznej i sanitarnej- zał do SIWZ -posiada Polisę OC od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17.04.2002 r obowiązkowego dla grupy zawodowej architektów i budownictwa, na podstawie której regulowane będą należności za wyrządzone szkody do kwoty 50.000,00 EURO. - posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu iż zapłata za wykonane zlecenie, może być dokonana po odbiorze końcowym. - udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, elektryczne i sanitarne a na użyte materiały gwarancji producenta - wykaże, że wykonał min 3 podobne zlecenia w ciągu ostatnich 5 lat, - załączy podpisany projekt umowy - zał do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -. Oświadczenie oferenta, że: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz , że spełnia wymagania określone w art. 22 - wzór oświadczenia - załącznik do SIWZ -. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Zaświadczenie, że oferent nie zalega z płatnościami w ZUS i US lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie płatności na raty, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego. - Wykaz wykonanych robot budowlanych ( remont, modernizacja, budowa) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do 800.000, 00 PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Imienne przedstawienie kierownika robót z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach