Urząd Gminy Stargard Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5776129 , fax. 091 5772027
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stargard Szczeciński
ul. Rynek Staromiejski 5 5
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5776129, fax. 091 5772027 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt bankowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Stargard Szczeciński - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z udzieleniem i obsługą złotówkowego długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych); 2. Kredyt bankowy przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego (związanego z realizacją zadań inwestycyjnych, bez wskazania konkretnego zadania); 3. Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy w dniu następnym po podpisaniu umowy, przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie; 4. Spłata kredytu nastąpi od 30 września 2010 r. do 30 września 2015 r.; Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu; 5. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu; 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 7. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu: I. - do 30 września 2010 r. - 300 000,00 zł, II. - do 30 września 2011 r. - 300 000,00 zł, III. - do 30 września 2012 r. - 350 000,00 zł, IV. - do 30 września 2013 r. - 350 000,00 zł, V. - do 30 września 2014 r. - 350 000,00 zł, VI. - do 30 września 2015 r. - 350 000,00 zł 8. Spłata odsetek - odsetki od kredytu płatne będą od zaciągnięcia kredytu do dnia spłaty w okresach miesięcznych. Spłata odsetek nastąpi do dziesiątego dnia każdego miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni; 9. Ustala się za datę rat kapitałowych ostatni dzień roboczy miesiąca września każdego roku; 10. Oprocentowanie - w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.stargard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na okres 8 lat, w wysokości 800.000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i pokrycie deficytu
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie Gminie Wierzchowo kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 zł
Dodano: 2016-07-21 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie Szpitalowi w Szczecinku Sp. z o.o. długoterminowego kredytu inwestycyjnego na zakup nieruchomości w kwocie 1 360 000 PLN netto
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3 121 344,00 zł
Dodano: 2016-07-13 - Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek, w tym na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych do realizacji w 2016r
Dodano: 2016-07-05 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 2000000 zł
Dodano: 2016-06-28 - Udzielenie dla Gminy Ińsko kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2.101.843 zł
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie dla Gminy Ińsko kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2.101.843 zł
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2016-05-16