Przetargi.pl
dostawa paliw płynnych w 2010r.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. Sempołowskiej 2A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 64 87, 810 38 29 , fax. 0-59 810 38 29
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Sempołowskiej 2A 2A
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 64 87, 810 38 29, fax. 0-59 810 38 29
    REGON: 33096873700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa paliw płynnych w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla pojazdów i maszyn będących własnością zamawiającego: - oleju napędowego ON - 25 000 litrów - benzyny bezołowiowej Pb95 - 2 500 litrów Wyżej określone ilości paliw mogą ulec zmianie w zakresie +,- 20% w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (D.U. z 2005r. nr 216 poz. 1825), - PN-EN 228:2005 (U) -Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań, - PN-EN 590:2005 (U) -Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań. Wykonawca zapewni możliwość codziennego tankowania w godz. 7.00 - 20.00 w granicach administracyjnych miasta Sławno, bezpośrednio do zbiorników środków transportowych, maszyn i kanistrów będących własnością zamawiającego. Wydane ilości paliw oraz aktualna cena z dystrybutora zostaną wpisane w asygnacie i potwierdzone przez pracownika zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez wykonawcę. 6. Oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę -nie spełnia- i zgodnie z art. 24 ust.1 p.10 ustawy wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 3, 2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 4, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatslawno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach