Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
ul. Rynek 1 1
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koncepcja zagospodarowania systemu fortyfikacji przy ul. Grodzkiej i Lubelskiej w Jarosławiu obejmującego bramę krakowską łącznie z kładką, fosą, murem obronnym, wałem oraz nawierzchnią ul. Węgierskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Koncepcja zagospodarowania systemu fortyfikacji przy ul. Grodzkiej i Lubelskiej w Jarosławiu obejmującego bramę krakowską łącznie z kładką, fosą, murem obronnym, wałem oraz nawierzchnią ul. Węgierskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ukończył z należytą starannością co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. opracowanie koncepcji oraz wykonanie prac konserwatorskich przy zabytkowych obiektach ceglanych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Potencjał kadrowy - wykonawca musi mieć odpowiednio wykwalifikowany personel: - co najmniej 1 osobę wpisaną na listę Okręgowej Izby Architektów, - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do prac przy konserwacji dzieł sztuki, - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót. c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną Ofertę, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załączy do Oferty niżej wymienione dokumenty w kolejności: a)oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zał. do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d)wykaz wykonanych usług, jak zamówienie w sprawie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, minimum dwie usługi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim i przygotowaniem do realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie przebudowy drogi od Urzędu Miasta do ul. Targowej z terenem pomiędzy blokami ul. Mickiewicza 1, 5 i 5a i 5b
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim i przygotowaniem do realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulic wojewódzkich nr 871 oraz 758 przebiegających przez miasto Tarnobrzeg
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej rozbudowy, przebudowy i nadbudowy oraz zmiany sposobu użytkowania dwóch budynków technicznych na Dom Kultury w miejscowości Nowy Kamień
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie projektu budowlanego farmy fotowoltaicznej na działce 2802/3 w Głogowie Młp.
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie projektu budowlanego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działkach o nr ewd.782,656/8,657/13 w Zabajce
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Uzbrojenie trenów inwestycyjnych w Świlczy dz. 1079/2, 1079/3, 1079/4 w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, dróg dojazdowych ze zjazdami na drogi powiatowe
Dodano: 2016-07-15 - Obiekty basenowe w Przemyślu.
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej - dla zadania / projektu pn. Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - przewidzianej do realizacji w ramach środków UE - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI SPÓJNOŚĆ PRZESZTRZENNA I SPOŁECZNA DZIAŁANIE 6.2 INFRASTRUKTURA OCHRONY ZDROWIA I POMOCY SPOŁECZNEJ - oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę istniejących pomieszczeń w budynku warsztatowo-biurowym na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie koncepcji architektonicznej, projektu budowlanego z uzyskaniem pozwolenia na budowę, projektu wykonawczego wszystkich branż, szczegółowych przedmiarów i szczegółowych kosztorysów inwestorskich oraz SSTWIOR (szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) dla zadania p.n. Rewitalizacja budynku Pozawydziałowego Zamiejscowego Instytutu Biotechnologii Stosowanej i Nauk Podstawowych Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanego w Kolbuszowej przy ul. Sokołowskiej 26
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa obiektu hali lodowiska wraz z zapleczem - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
Dodano: 2016-06-06