Przetargi.pl
Roboty ziemne związane z odbudową odcinków dróg gminnych w gminie Skołyszyn

Wójt Gminy w Skołyszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-242 Skołyszyn, 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Skołyszynie
    12 12
    38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50
    REGON: 00055115400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ziemne związane z odbudową odcinków dróg gminnych w gminie Skołyszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ziemnych związanych z odbudową odcinków niżej wymienionych dróg gminnych. Zadanie zostało podzielone na 7 części: Część I: 1) Roboty ziemne - droga Kręgi koło Zięby w Święcanach Zakres robót obejmuje wymianę istniejącego przepustu o długości 6,0 m z rur betonowych o średnicy 60 cm oraz odbudowę rowu odwadniającego o długości 30 m z zabudowaniem rurami betonowymi Fi=60 cm. 2) Roboty ziemne - droga Czermianka - Pola w kierunku Barzyka w Święcanach Zakres robót obejmuje przebudowę istniejących przepustów o łącznej długości 15,0 m z rur betonowych o średnicy 30 cm, na przepusty z rur betonowych ze stopką, łączonych na zakład o średnicy Fi=40 cm. Ponadto przewidziano odkrzaczenie i wykoszenie 400 m i odbudowę 300 m rowu odwadniającego. Część II: 1) Roboty ziemne - droga Życkie w Sławęcinie Roboty ziemne dotyczą odbudowy prawostronnego rowu odwadniającego na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową w dół o długości 300 m. Przed przystąpieniem do robót ziemnych całość rowu należy wykosić, a na odcinku o długości 200 m konieczne jest jego odkrzaczenie. Część III: 1) Roboty ziemne - droga Koło Sendry w Siedliskach Sławęcińskich Roboty ziemne w rzeczywistości związane są z odbudową drogi wraz z niezbędnymi urządzeniami odwadniającymi. Podstawowy zakres robót ziemnych obejmuje wykonanie prawostronnego rowu odwadniającego o długości 182 m. Istniejący przepust z rur betonowych o średnicy Fi=50 cm o długości 4 m wymaga przebudowy i poszerzenia do 5 m. Dodatkowo należy wykonać przepust na zjeździe z drogi o długości 4 m, z rur betonowych ze stopką, na zakład o średnicy Fi=40 cm. Na całym odcinku drogi długości 216 m przyjęto mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, a następnie wykonanie koryta o głębokości 20 cm na szerokości 2,50 m. Zakres robót obejmuje również wykonanie na całym odcinku drogi dolnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych o szerokości 2,50 m i grubości 15 cm po zagęszczeniu. Część IV: 1) Roboty ziemne - droga Gancarzówka w Harklowej Zakres prac obejmuje mechaniczne wykonanie robót ziemnych, związanych z ukształtowaniem lewostronnego odcinka drogi o długości 100 m. 2) Roboty ziemne - droga Do Wójcika w Harklowej Roboty ziemne dotyczą czyszczenia lewostronnego rowu odwadniającego na o długości 240 m. Przed przystąpieniem do robót ziemnych zachodzi konieczność wycinki 9 szt. drzew o średnicy pnia 10 - 15 cm oraz wykarczowania 18 szt. pni o średnicy 46 - 55 cm, usytuowanych w obrębie rowu. Ponadto uwzględniono koszenie całego odcinka rowu odwadniającego. Część V: 1) Roboty ziemne - droga Nowiny w kierunku Wojdyły w Bączalu Górnym Roboty ziemne dotyczą odbudowy rowu odwadniającego na odcinku o długości 33 m. Ponadto w zakresie robót uwzględniono wyczyszczenie i wykoszenie 103 m rowu. 2) Roboty ziemne - droga Od remizy OSP do centrum w Bączalu Górnym Roboty ziemne dotyczą odbudowy prawostronnego rowu odwadniającego na odcinku o długości 250 m, oraz lewostronnego na długości 150 m. Przed przystąpieniem do robót ziemnych cały prawostronny odcinek rowu wymaga odkrzaczenia, a obydwa odcinki wykoszenia trawy. Część VI: 1) Roboty ziemne - droga Granice w Przysiekach Roboty ziemne dotyczą czyszczenia prawostronnego rowu odwadniającego na odcinku od drogi Pod lasem w kierunku drogi krajowej o długości 1050 m. Przed przystąpieniem do robót ziemnych na odcinku o długości 800 m zachodzi konieczność odkrzaczenia i wykoszenia rowu. Część VII: 1) Roboty ziemne - droga Dutkowice w Lisowie Roboty ziemne dotyczą czyszczenia lewostronnego rowu odwadniającego na odcinku o długości 250 m. Przed przystąpieniem do robót ziemnych cały odcinek rowu należy wykosić. 2) Roboty ziemne - droga Guminy w Lipnicy Górnej Roboty ziemne dotyczą odbudowy lewostronnego rowu odwadniającego na odcinku o długości 70 m. Przed przystąpieniem do robót ziemnych całość rowu należy wykosić, a na odcinku o długości 30 m konieczne jest jego odkrzaczenie. 3) Roboty ziemne - droga Koło starego cmentarza w Bączalu Dolnym Podstawowym zakresem projektowanych robót są prace związane z poprawieniem odwodnienia korpusu drogi. Konieczne jest oczyszczenie z namułu i wyprofilowanie skarp lewostronnego odcinka rowu o długości 80 m, oraz odbudowa rowu na odcinku 250 m. Ponadto zakres robót obejmuje przedłużenie przepustu rurowego o 5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania w/w zadania, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca musi wskazać w ofercie roboty, które zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia zawarty jest na formularzu ofertowym jako zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4 do SIWZ; 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) - następujących dokumentów: 1) oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4 do SIWZ; 4. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączna sytuacja finansowa), następujących dokumentów: 1) oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4 do SIWZ; 5. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (nie dotyczy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, które należy złożyć w formie oryginału).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skolyszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach