Przetargi.pl
Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie aglomeracji Urszulin.

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5713001 , fax. 082 5713001
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35 35
    22-234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 082 5713001, fax. 082 5713001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urszulin_g_s@woi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie aglomeracji Urszulin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1. Budowa kanalizacji ściekowej w miejscowościach Urszulin, Zabrodzie, Dębowiec, Kozubata, Sumin, Grabniak. 1. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1.1. Roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej: a) z rur z tworzyw sztucznych - PP-b o śr. nom. 250 mm - 515 m, b) z rur z tworzyw sztucznych - PP-b o śr. nom. 200 mm - 6066 m, c) z rur z tworzyw sztucznych - PP-b o śr. nom. 150 mm - 1320 m. 1.2. Roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej tłocznej: a) z rur PE ciśnieniowych typ 100 o śr. nom. 160 mm - 305 m, b) z rur PE ciśnieniowych typ 100 o śr. nom. 110 mm - 2952 m, c) z rur PE ciśnieniowych typ 100 o śr. nom. 90 mm - 97 m, d) z rur PE ciśnieniowych typ 100 o śr. nom. 75 mm - 409 m. 1.3. Roboty budowlane w zakresie budowy przepompowni ścieków Pś-1, Pś-2, Pś-3, Pś-4, Pś-5, Pś-6, Pś-7 z infrastrukturą. 1.4. Roboty budowlane w zakresie budowy przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków Pś-1, Pś-2, Pś-3, Pś-4, Pś-5, Pś-6. Zadanie nr 2. Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Grabniak, Grabniak- Uściwierz, Dębowiec, gmina Urszulin. 1. Szczegółowy zakres robót obejmuje:. 1.1. Roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej: a) z rur z tworzyw sztucznych - PP-b o śr. nom. 250 mm - 2704 m, b) z rur z tworzyw sztucznych - PP-b o śr. nom. 200 mm - 10837 m, c) z rur z tworzyw sztucznych - PP-b o śr. nom. 150 mm - 2893 m. 1.2. Roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej tłocznej: a) z rur PE ciśnieniowych typ 100 o śr. nom. 110 mm - 4610 m, b) z rur PE ciśnieniowych typ 100 o śr. nom. 90 mm - 2560 m, d) z rur PE ciśnieniowych typ 100 o śr. nom. 75 mm - 245 m. 1.3. Roboty budowlane w zakresie budowy przepompowni ścieków PzG-1, PzG-2, PzG-3, PzG-4, PzD-1, PzD-2, PzpG1, PzpG2, PzpG3, PzpG4, PŚu1, PŚu2, PŚu3, PŚu4 z infrastrukturą. 1.4. Roboty budowlane w zakresie budowy przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków PzG-1, PzG-2, PzG-3, PzG-4, PzD-1, PzD-2, PŚu1, PŚu2, PŚu3, PŚu4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości po 15000 zł, słownie złotych: piętnaście tysięcy za każde zadanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków dla obu zadań: 1. Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 1 osobę zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży sanitarnej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane dla danej branży oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. 2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wynoszącej nie mniej niż 700 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem jednostek sprzętu i środków transportu, wymienione poniżej:koparko - ładowarka szt. 2, koparka jednonaczyniowa kołowa 0,6 m3 szt. 3, spycharka o mocy 55 kW szt. 1, samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 7 t szt. 2, żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t szt. 1,maszyna do wierceń poziomych szt. 1, zagęszczarki mechaniczne szt. 3, pompa powierzchniowa szt. 1, walec gładki 10 t szt. 1, walec okołkowany 10 t szt. 1, równiarka samobieżna szt.1, samochód samowyładowczy o ładowności 25 t szt.3. 4. Potencjał finansowo - ekonomiczny. 1) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250.000,00 zł, 2) Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 PLN. (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1. oraz w pkt 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza od określonych w pkt 5.2.4 pkt 1 i 5.3.4 pkt 1 niniejszej SIWZ. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. B), 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór - zał. C i C1) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór - zał. D i D1 ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności, 9) w przypadku, gdy osoba wykazana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 9, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 10) załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wymaganych branży oraz aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego dla osób wykazanych w pkt. 9 i 10. 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez zamawiającego. 12) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 13) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zamówienia (wzór - zał. E i E1), 14) w przypadku, gdy narzędzia i urządzenia wykazane przez wykonawcę w punkcie 14 nie są jego własnością, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia przy wykonaniu zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 14, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował, 15) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dołączyć wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 i 7, 16) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, wykonawca dołączy również dokumenty wskazane w pkt. 1 do 4 oraz w pkt. 12 dotyczące podwykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugurszulin.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach