Przetargi.pl
Dostawa odzieży i obuwia BHP dla pracowników Gospodarstwa Pomocniczego przy PPN

Gospodarstwo Pomocnicze przy Poleskim Parku Narodowym ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, ul. Lubelska 3a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 82 571 30 71 , fax. 0 82 571 3003
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Poleskim Parku Narodowym
    ul. Lubelska 3a 3a
    22-234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 0 82 571 30 71, fax. 0 82 571 3003
    REGON: 00621578200026
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze przy państwowej jednostce budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży i obuwia BHP dla pracowników Gospodarstwa Pomocniczego przy PPN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży BHP i obuwia roboczego według następującej specyfikacji asortymentowo - ilościowej: Ubranie robocze drelichowe letnie (zielone) ze spodniami z wkładką p. cięciową kpl 3, Koszula flanelowa szt 3, Kalesony szt 3, Beret lub czapka robocza szt 2, Trzewiki przemysłowe ze wzmocnionym noskiem par 3, Buty gumowe ze wzmocnionym noskiem par 3, Ubranie ocieplane zielone, ze wzmocnionymi spodniami kpl 2, Spodnie ocieplane wzm. wkładką p. cięciową szt 2, Kurtka p. deszczowa szt 2, Ocieplasz (bezrękawnik) - moro szt 2, Czapka ocieplana szt 1, Buty gum. Filce z kołnierzem par 3, Hełm p. uderzeniowy ( z wkładką , ochronnikami słuchu, ochroną oczu i twarzy) - wymagany atest kpl 3, Napulśniki kpl 3, Rękawice drelichowe par 50, Rękawice wz. skórą par 50, Rękawice antywibracyjne par 3, Fartuch roboczy szt 2, Ubranie robocze moro typ wojskowy kpl 1, Obuwie robocze typ wojskowy (czarne trzewiki) par 1, Obuwie robocze dla sprzątaczek par 2, Ubranie ocieplane moro Kpl. 1, Czapka robocza moro szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) spełniający wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Sprawozdanie finansowe 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) analogicznych lub porównywalnych do oferowanych zamówień na rynek wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poleskipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną