Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
- Data zamieszczenia: 2011-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7888500, fax. 17 7888505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego w Mielcu oraz terenów przyległych w latach 2012-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Urząd Miejski w Mielcu posiada dwa budynki administracyjne: 1) budynek główny znajdujący się przy ul. Żeromskiego 26 z siedzibą Prezydenta Miasta Mielca, składający się z piwnic i trzech kondygnacji o całkowitej powierzchni użytkowej 1519 m2, 2) budynek pomocniczy (drugi) znajdujący się przy ul. Żeromskiego 23 w odległości 60 mb od budynku głównego, gdzie zlokalizowane są trzy wydziały - architektury i geodezji, inżynierii miejskiej oraz oświaty. Budynek skłąda się z piwnic pod 2/3 jego I kondygnacji i dwóch kondygnacji o całkowitej powierzchni użytkowej 798,5 m2. Z części budynku korzysta również Miejski Zarząd Przedszkoli i Żłobków który zajmuje powierzchnię około 100 m2. Łączna powierzchnia użytkowa budynków administracyjnych wynosi 2317,5 m2. Ponadto nawierzchnia terenów zielonych do utrzymania na posesjach Urzędu Miejskiego to ok. 888 m2, a całkowita powierzchnia placów utwardzonych i parkingów to 2712 m2. Wyposażenie budynków w pomieszczenia sanitarne i socjalne oraz ilość osób przebywających w budynku: 1) Budynek główny - Żeromskiego 26 - parter: WC dla osób niepełnosprawnych: jedna miska klozetowa, umywalka, po jednym pojemniku na papier toaletowy T-B0 mini , mydła w płynie, mini papier ręcznikowy każdy firmy TORK. WC męskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego T-B0m, dwie umywalki , pisuar, dwa pojemniki na mydło mini i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK pomieszczenie socjalne: zlewozmywak, dozownik papieru ręcznikowego. - piętro pierwsze WC męskie: dwie kabiny z miskami klozetowymi z dwoma dozownikami papieru toaletowego T2, pisuar, dwie umywalki z jednym podajnikiem papieru ręcznikowego H3 i dwoma dozownikami na mydło S1 firmy TORK pomieszczenie socjalne: zlewozmywak, dozownik papieru ręcznikowego. - piętro drugie WC damskie: dwie kabiny z miskami klozetowymi z dwoma dozownikami papieru toaletowego T2, dwie umywalki z jednym podajnikiem papieru ręcznikowego H3 i dwoma dozownikami na mydło S1firmy TORK pomieszczenie socjalne: zlewozmywak, dozownik papieru ręcznikowego. Przewidywana ilość osób w budynku to 80 pracowników oraz interesanci, łącznie ok 120 osób dziennie. 2) Budynek pomocniczy - Żeromskiego 23 - parter: WC dla osób niepełnosprawnych: jedna miska klozetowa, umywalka, po jednym pojemniku na papier toaletowy, mydła w płynie i papier ręcznikowy firmy TORK. WC męskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pisuar, pojemnik na mydło i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK. WC damskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pojemnik na mydło i jeden dozownik papieru ręcznikowego firmy TORK. - piętro WC męskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pojemnik na mydło i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK. WC damskie: jedna kabina z miską klozetową, dozownik papieru toaletowego, umywalka, pojemnik na mydło i jeden dozowniki papieru ręcznikowego firmy TORK. Przewidywana ilość osób w budynku to 38 pracowników oraz interesanci, łącznie ok 70 osób dziennie. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest kompleksowe sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 i 26 oraz placów przyległych do tych budynków (zgodnie z załącznikiem graficznym - rys. 1 i rys. 2) polegające na: 1) Czynności codzienne: - utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych (w tym sali obsługi mieszkańców) i korytarzy, odkurzanie wykładzin dywanowych, mycie na mokro posadzek wodoodpornych, zamiatanie itp., - ścieranie kurzu z mebli, lad i parapetów, - sprzątanie toalet, wykładanie środków higienicznych (ręczniki papierowe, papier toaletowy - niniejsze produkty muszą jakościowo odpowiadać produktom firmy TORK), - uzupełnianie mydła w płynie w dozownikach umieszczonych w toaletach, - wykładanie kostek zapachowych, - opróżnianie koszy - wykładanie worków na śmieci, - mycie lamperii, balustrad, drzwi i luster, - dbanie o bieżącą czystość w obiektach i na terenie przyległym do budynków UM zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Czynności okresowe: - trzykrotne w ciągu roku mycie okien w pomieszczeniach biurowych (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym), - czterokrotne w ciągu roku koszenie trawników położonych na terenie należącym do Urzędu Miejskiego (zgodnie z załącznikiem graficznym), w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, - Czterokrotne w ciągu roku konserwowanie (polegające na czyszczeniu i impregnowaniu) wykładzin PCV firmy FORBO grubości 2 mm (w korytarzach oraz sali obsługi mieszkańców w budynku przy ul. Żeromskiego 26) o powierzchni ok. 200m2, - trzykrotne w ciągu roku mycie daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynków, - konserwacja zieleni, pielęgnowanie rabatów i krzewów. 3) Czynności okresowe w sezonie zimowym: - utrzymanie ciągów pieszych (chodników, wejścia do budynków), polegające na usuwaniu śniegu i błota pośniegowego oraz zabezpieczenie przed poślizgnięciami. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń oraz niezbędnych środków czystości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz kompleksowe utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej i obiektów ZTM w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle.
Dodano: 2016-05-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
Dodano: 2016-04-14 - Usługa utrzymania czystości wewnątrz budynków Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-24 - Usługa sprzątania i utrzymania zewnętrznej części obiektu, murawy boiska głównego, boisk rekreacyjnych, toru żużlowego oraz pozostałej infrastruktury Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-24 - usługa utrzymania czystości
Dodano: 2016-02-10 - Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów
Dodano: 2015-12-21 - Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6
Dodano: 2015-11-10 - USŁUGI PORZĄDKOWE, OCHRONY OSÓB I MIENIA
Dodano: 2015-10-29