Urząd Gminy Kornowac ogłasza przetarg
- Adres: 44-285 Kornowac, ul. Raciborska 48
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4301037-39 , fax. 032 4301333
- Data zamieszczenia: 2009-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kornowac
ul. Raciborska 48 48
44-285 Kornowac, woj. śląskie
tel. 032 4301037-39, fax. 032 4301333
REGON: 27176309600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornowac.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kornowac realizowana w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL na lata 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kornowac realizowana w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL na lata 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje 8 obiektów: 1. Budynek Domu Kultury i OSP w Łańcach 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 51,57 m2, - Ocieplenie stropodachu - 390,48 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 689,74 m2. 2) Wymiana źródła 2. Budynek Szkoły Podstawowej w Kobyli 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 43,08 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 436,94 m2. 3. Budynek Szkoły Podstawowej w Pogrzebieniu 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 108,02 m2 - Ocieplenie stropodachu - 1178,19 m2 - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 919,25 m2 2) Wymiana źródła ciepła 3) Modernizacja otoczenia 4. Budynek Domu Kultury w Pogrzebieniu 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 28,17 m2, - Ocieplenie stropodachu - 22,71 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 434,42 m2 2) Wymiana źródła ciepła. 5. Budynek Domu Kultury w Kobyli 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 54,76 m2, - Ocieplenie stropodachu - 637,23 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 735,92 m2 6. Budynek Domu Kultury i OSP w Rzuchowie 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 14,16 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 402,88 m2 7. Budynek Szkoły Podstawowej w Rzuchowie 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 73,72 m2, - Ocieplenie stropodachu - 289,65 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 573,11 m2 8. Budynek Przedszkola Publicznego w Kornowacu 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 20,15 m2, - Ocieplenie stropodachu - 175,52 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 142,77 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 25000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: a). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań z zakresu termomodernizacji budynków (tj. budynków mieszkalnych, biurowych lub użyteczności publicznej) o powierzchni sumarycznej elewacji co najmniej 2500 m2. b). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie wod-kan, co, wentylacji, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000 PLN. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornowac.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27