Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kornowac realizowana w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL na lata 2007-2013.

Urząd Gminy Kornowac ogłasza przetarg

  • Adres: 44-285 Kornowac, ul. Raciborska 48
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4301037-39 , fax. 032 4301333
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kornowac
    ul. Raciborska 48 48
    44-285 Kornowac, woj. śląskie
    tel. 032 4301037-39, fax. 032 4301333
    REGON: 27176309600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornowac.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kornowac realizowana w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kornowac realizowana w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL na lata 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje 8 obiektów: 1. Budynek Domu Kultury i OSP w Łańcach 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 51,57 m2, - Ocieplenie stropodachu - 390,48 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 689,74 m2. 2) Wymiana źródła 2. Budynek Szkoły Podstawowej w Kobyli 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 43,08 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 436,94 m2. 3. Budynek Szkoły Podstawowej w Pogrzebieniu 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 108,02 m2 - Ocieplenie stropodachu - 1178,19 m2 - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 919,25 m2 2) Wymiana źródła ciepła 3) Modernizacja otoczenia 4. Budynek Domu Kultury w Pogrzebieniu 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 28,17 m2, - Ocieplenie stropodachu - 22,71 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 434,42 m2 2) Wymiana źródła ciepła. 5. Budynek Domu Kultury w Kobyli 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 54,76 m2, - Ocieplenie stropodachu - 637,23 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 735,92 m2 6. Budynek Domu Kultury i OSP w Rzuchowie 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 14,16 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 402,88 m2 7. Budynek Szkoły Podstawowej w Rzuchowie 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 73,72 m2, - Ocieplenie stropodachu - 289,65 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 573,11 m2 8. Budynek Przedszkola Publicznego w Kornowacu 1) Termomodernizacja - Wymiana stolarki okiennej - 20,15 m2, - Ocieplenie stropodachu - 175,52 m2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 142,77 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 25000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: a). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań z zakresu termomodernizacji budynków (tj. budynków mieszkalnych, biurowych lub użyteczności publicznej) o powierzchni sumarycznej elewacji co najmniej 2500 m2. b). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie wod-kan, co, wentylacji, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000 PLN. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornowac.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach