Przetargi.pl
Zakup kamer oraz rejestratorów celem rozbudowy systemu monitoringu na obiektach MORiS Chorzów

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kamer oraz rejestratorów celem rozbudowy systemu monitoringu na obiektach MORiS Chorzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup kamer oraz rejestratorów celem rozbudowy systemu monitoringu na obiektach MORiS Chorzów w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art.39 ustawy - prawo zamówień publicznych . -Kamera szybkoobrotowa dzień/noc - 2 SZT. -Rejestrator - 1 SZT. -Dysk - 1 SZT. -Wideoprinter kolorowy - 1 SZT. ww. sprzęt powinien współdziałać z zamontowanym na naszym obiekcie systemem CCTV. -Kolorowa kamera szybkoobrotowa (dzień/noc) - 1 SZT. -Wielokanałowy rejestrator cyfrowy DVR czarny - 3 SZT. -Rejestrator cyfrowy DVR czarny - 1 SZT. -Monitor przemysłowy LCD 19 - 3 SZT. -Dysk 500 GB SATA II - 3 SZT. Dysk HDD 1TB SATA II 32MB - 2 SZT. -Nagrywarka DVD-RW kolor czarny - 5 SZT. -Klawiatura sterująca - 1 SZT. -Zasilacz AC/AC 24V/AC - obudowa hermetyczna IP65 - 1 SZT. -Kamera kompaktowa (funkcja dzień/noc) - 16 SZT. -Obudowa do kamer przemysłowych, zewnętrzna (230 V) z uchwytem - 16 SZT. -Obiektyw 2,7-13,5 FUJINON - 4 SZT. -Obiektyw 2,8-8 FUJINON - 6 SZT. -Obiektyw 5-50 FUJINON - 6 SZT. -Zasilacz modułowy 12V/DC do systemów CCTV - 16 SZT. -Kabel koncentryczny RG-6U CU - 1000 mb -Przewód OWY 3x2,5 300-500V - 400 mb -Przewód OMY 3x1,5 - 800 mb -Puszka hermet.PH/380V z wkładem - 25 SZT. -Korytko kablowe PCV 40x25 - 50 szt. -Korytko kablowe PCV 25x15 - 150 SZT. -Korytko kablowe PCV 35x15 - 100 SZT. -Zaciskarka BNC - RG59 oraz RG6 - 1 SZT. -Bezprzewodowy zestaw nadawczo-odbiorczy - 5 SZT. Dokładne parametry ww. sprzętu dostępne na str. internetowej zamawiającego. W przypadku wskazanych w SIWZ nazw urządzeń i materiałów dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem posiadania przez nie wszystkich wymaganych dopuszczeń i atestów oraz osiągania parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od tych ujętych w SIWZ. Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg SIWZ. Przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej 24 miesięczną gwarancją. Łączną kwotę netto i brutto wynikającą z Państwa wyceny ofertowej (wzór zał. nr 4 do SIWZ) należy wpisać w załączony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogólna cena wpisana w załącznik nr 2 do SIWZ winna zawierać proponowany sprzęt wraz z dostarczeniem go do zmawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Udowodnią, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Za zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę kamer, rejestratorów do monitoringu o wartość nie mniejszej niż 60.000,00zł brutto. zał. nr 5 (co najmniej 2 szt.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku wyklucza z postępowania. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz warunków przedmiotowych Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz celem potwierdzenia, że przedmiot oferty spełnia wymagania techniczne, technologiczne, jakościowe i użytkowe narzucone przedmiotowi zamówienia, a także tego, że wykonawca jest zdolny wykonać zamówienie zgodnie z wymaganiami, jakim podlega sposób wykonania zamówienia, wykonawcy złożą niżej wymienione dokumenty. 6.1 Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp.. 6.2 Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania ustawowych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.3 Celem udowodnienia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, wykonawcy dołączą do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, dołączają do oferty: - dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - zaświadczenia, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z terminem wystawienia do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je: - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że wykonawca nie podlega zakazowi ubiegania się o zamówienie, a osoby go reprezentujące lub on sam nie są ukarani za czyny wymienione w art. 24 ust. 1 punkt 4 - 8 ustawy - Pzp, sporządzonym w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - oraz dokumentem zawierającym oświadczenie, że wykonawca nie jest w stanie likwidacji, że nie ogłoszono jego upadłości, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, sporządzonym w terminie do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4 Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Za zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę kamer, rejestratorów do monitoringu o wartość nie mniejszej niż 60.000,00zł brutto. zał. nr 5 (co najmniej 2 szt.) 6.5 W celu potwierdzenia, że przedmiot oferty odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca dołączy do oferty: - karty techniczne proponowanego sprzętu wraz z opisami i zdjęciami - certyfikaty Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania. 3) Każdy z Wykonawców występujących łącznie jest obowiązany złożyć indywidualnie dokumenty wymienione w poz.6.1, 6.2 i 6.3 niniejszej specyfikacji. Pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 4) Zamawiający oceni spełnianie poszczególnych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę w następujący sposób: - niespełnienie warunku w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z Wykonawców wyklucza wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę; - spełnienie warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia, będą oceniane łącznie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach