Przetargi.pl
MONITORING MIASTA - ETAP III - UL. MAŁACHOWSKIEGO

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MONITORING MIASTA - ETAP III - UL. MAŁACHOWSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego dla zadania pn. Monitoring Miasta - etap III- ul. Małachowskiego jest dostawa, montaż i integracja z istniejącym systemem co najmniej 3 nowych kamer służących do monitoringu miejskiego. W ramach zadania należy dostarczyć, zamontować i zintegrować co najmniej 3 kamery - dwie stałopozycyjne z szerokim polem widzenia i jedną obrotową pozwalające na monitorowanie obszaru przedstawionego na ilustracji nr 1 stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku gdyby kamery wybrane przez Wykonawcę nie miały możliwości objęcia monitoringiem całości przedstawionego na ilustracji nr 1 obszaru, ilość potrzebnych kamer do pokrycia wymaganego obszaru dobrana zostanie przez Wykonawcę na etapie realizacji zamówienia. Zasięg widzialności kamer w obszarze przewidzianym do monitorowania będzie sprawdzany podczas procedury odbioru końcowego. Miejsca w których w trakcie odbioru końcowego Zamawiający będzie przeprowadzał identyfikację osób i zdarzeń zawiera ilustracja nr 1. Montowane kamery muszą posiadać tryb pracy nocnej pozwalający na identyfikacje osób i zdarzeń. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia powinien uzgodnić przebieg tras okablowania z zarządcami budynków. W zakres prac wykonawcy wchodzić będzie przygotowanie zarówno dokumentacji wykonawczej jak i dokumentacji powykonawczej zawierającej dokładny opis zbudowanego systemu. Wszystkie urządzenia użyte do realizacji zamówienia mają być nowe i wyprodukowane nie później niż 6 miesięcy od podpisania umowy. 2. Parametry kamer. Dostarczone kamery nie powinny mieć gorszych parametrów niż: Liczba pikseli 1305 × 1049 (1,37 MP); 30 krotny zoom optyczny 4,3-129 mmF1,6 do F4,7; 12 krotny zoom cyfrowy; Obsługa protokołów sieciowych IPv4, IPv6, UDP, TCP, HTTP, HTTPS, RTP/RTCP, IGMP V2/V3, ICMP, ICMPv6, RTSP, FTP, Telnet, ARP, DHCP, SNTP, SNMP , 802.1x, DNS; Praca w standardzie Onif; Automatyczne i ręczne regulowanie przesłony i ogniskowania; Możliwość korekcji apertury; Możliwość kompensacji tła; Możliwość poprawy jakości rejestracji w warunkach zamglonych. Dla kamer należy wybudować dedykowana linię zasilającą wyposażona w podlicznik energii elektrycznej. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia powinien uzgodnić przebieg tras okablowania z zarządcami budynków objętych zakresem prac instalatorskich. 3. Integracja z istniejącym systemem. W zakresie prac należy uwzględnić integrację kamer z istniejącym systemem kamer zbudowanym w oparciu o komponenty firmy BOSH: rejestrator model DIVAR 3000 (DIP-3042-4HD) z 4-ma dyskami po 3TB; licencja na 32 kamery; 2 kamery ze zintegrowaną głowicą szybkoobrotową model IP VG5-7130-EPC4; oprogramowanie Bosch Video Management System 5.5; monitor 32 cale. Integracja z istniejącym systemem prowadzona musi byś pod nadzorem gwaranta tj. TECHMONT Sp. z o.o., 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Majakowskiego 46, lub Wykonawca przejmie gwarancję na całość systemu. Dla zamontowanych kamer należy przewidzieć rozbudowę istniejącego systemu pozwalającego na przechowywanie nieprzerwanego zapisu z kamery przez 30 dni w najwyższej jakości obrazu. System należy również rozbudować o urządzenie pozwalające na zapisywanie nagrań na nośniku CD/DVD. System należy rozbudować o monitor (w przypadku montażu do 4 kamer) lub monitory (w przypadku montażu większej ilości kamer niż 4) o przekątnej nie mniejszej jak 32 cale oraz pozwalające na podgląd widoku z wszystkich kamer (istniejących jak i zamontowanych w ramach realizacji Zamówienia) w Centrum Monitoringu Straży Miejskiej przy ul. Modrzejowskiej 1a. 4. Montaż kamer Montaż kamer należy przeprowadzić na elewacji budynku zlokalizowanego przy ulicy Małachowskiego 20 (2 kamery stałopozycyjne) oraz na wysięgniku na elewacji budynku przy Al. Zwycięstwa 25 a-d (kamera obrotowa). Kamery należy podłączyć z wykorzystaniem mostów radiowych w oparciu o nielicencjonowane pasmo częstotliwości z budynkiem Urzędu Miejskiego - ul. Mościckiego 14, gdzie znajduje się urządzenie dostępowe Miejskiej Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej. Podłączenie do punktu dostępowego Miejskiej Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej można wykonać zarówno w technologii Ethernet jak i światłowodowej. Oprócz zamontowanych mostów radiowych należy dostarczyć 1 rezerwowy kompletny most radiowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach