Przetargi.pl
Inwestycja w muzykę- przebudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tychach 2

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycja w muzykę- przebudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tychach 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z przebudową Zespołu Szkół Muzycznych w Tychach. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Roboty zewnętrzne, w tym: 1.1. Rozbiórki, demontaże 1.2. Roboty ziemne 1.3. Roboty murowe 1.4. Okna 1.5. Drzwi 1.6. Ściany zewnętrzne 1.7. Fundamenty 1.8. Dach 1.9. Tarasy i schody zewnętrzne 1.10. Zagospodarowanie terenu wokół budynku 2. Roboty wewnętrzne, w tym: 2.1. Rozbiórki, demontaże 2.2. Ściany wewnętrzne 2.3. Sufity 2.4. Posadzki 3. Instalacje sanitarne, w tym: 3.1. Wodno - kanalizacyjna 3.2. Przeciwpożarowa 3.3. Centralnego ogrzewania 3.4. Węzeł cieplny 3.5. Wentylacji 3.6. Klimatyzacji 3.7. AKPiA 4. Instalacje elektryczne, w tym: 4.1. Elektryczne 4.2. Odgromowe 4.3. Ewakuacyjne klatek schodowych 5. Instalacja gazu 6. Schodołaz i pozostałe wyposażenie Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji. W związku z realizacją robót w czynnej placówce, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i uzgodnienia harmonogramu robót z Zamawiającym oraz Dyrekcją Szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000.00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami - prawomocna i aktualna decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U.07.39.251 t.j. z pózn. zm.). UWAGA: Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U.07.39.251 t.j. z pózn. zm.) dotyczy pozwolenia na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych. Decyzja wydawana jest przez właściwy organ, odpowiedni dla miejsca wytwarzania odpadów niebezpiecznych, tj. w przypadku przedmiotowej inwestycji przez Prezydenta Miasta Tychy. Gospodarowanie odpadami niebezpiecznymi to zbieranie, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli decyzja będzie wystawiona na Wykonawcę lub na podwykonawcę w sytuacji określonej art. 25 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U.07.39.251 t.j. z pózn. zm.) 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: - konstrukcyjno - budowlanymi- bez ograniczeń, - instalacyjnymi w zakresie instalacji elektrycznych - bez ograniczeń oraz - instalacyjnymi w zakresie instalacji sanitarnych (w tym gazowych)- bez ograniczeń. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane jest wykonanie z należytą starannością: minimum 2 robót ogólnobudowlanych obejmujących swym zakresem elementy termomodernizacji o wartości min. 1 000 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 500 000,00zł. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 2 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach