Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadania Budowa stałych stanowisk targowych wraz z infrastrukturą techniczną i przebudową nawierzchni placu targowego (RGŚ.3410-26/09)

Gmina Miejska Wisła ogłasza przetarg

  • Adres: 43-460 Wisła, Plac Bogumiła Hoffa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 855-24-25 , fax. 033 855-29-95
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wisła
    Plac Bogumiła Hoffa 3 3
    43-460 Wisła, woj. śląskie
    tel. 033 855-24-25, fax. 033 855-29-95
    REGON: 00052683100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadania Budowa stałych stanowisk targowych wraz z infrastrukturą techniczną i przebudową nawierzchni placu targowego (RGŚ.3410-26/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprawowanie poszerzonego nadzoru inwestorskiego, którego zakres został opisany w projekcie umowy. Charakterystyka inwestycji: Zamówienie obejmuje realizację I etapu inwestycji, w skład którego wchodzą: a) budowa stałych stanowisk targowych, b) przebudowa kanalizacji deszczowej, c) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, d) wymiana nawierzchni placu targowego pod częścią projektowanych stanowisk targowych, e) zabudowa kabla oświetlenia ulicznego. Wartość zadania ok. 700 tys. PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1/ Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami do nadzorowania robotami niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którzy posiadają prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3/ W okresie ostatnich 3 lat pełnili samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, nadzorujac co najmniej jedną podobną robotę budowlaną, co potwierdzą referencjami od poprzednich zamawiających
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego, poświadczający dopuszczenie do obrotu gospodarczego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3/Odpis odpowiednich uprawnień budowlanych wszystkich osób, które będą nadzorować realizację zadania, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4/ Opis dotychczasowej działalności, zawierający między innymi informację o wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat nadzorach lub prowadzonych robotach (jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy) - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5/ Co najmniej 1 referencję od poprzednich zamawiających, potwierdzającą spełnianie wymogu określonego w pkt. 8 ppkt 3 SIWZ. Referencje winne określać nazwę i adres zamawiającego, nazwę nadzorowanego lub prowadzonego zadania, wartość nadzorowanego lub prowadzonego zadania brutto, okres realizacji od -do. 6/ Oświadczenia w trybie art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/nadzor_targowisko/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach