Przetargi.pl
I etap remontu sali gimnastycznej Zespołu Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 13 w Gdańsku, ul. Startowa 9

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3205100 , fax. 058 3205105
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
    ul. Piekarnicza 16 16
    80-126 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3205100, fax. 058 3205105
    REGON: 00016837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap remontu sali gimnastycznej Zespołu Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 13 w Gdańsku, ul. Startowa 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje : roboty budowlane, sanitarne i elektryczne wynikające z przeprowadzenia I etapu remontu sali gimnastycznej zgodnie z projektem wykonawczym wg pkt. 3.2. niniejszej SIWZ w tym: - roboty posadzkarskie związane z zerwaniem i ułożeniem nowej podłogi z klepki parkietowej ,dębowej , kl.. I ,gr. 22 mm - pow. ok. 925 m2 - roboty tynkarsko-malarskie związane z odnowieniem ścian i sufitów sali - wymiana instalacji c.o. w budynku sali gimnastycznej - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana ławek na nowe drewniane oraz balustrad na nowe ze stali nierdzewnej na trybunach sali
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres,obrót ogółem w wysokości co najmniej 1 000 000 zł b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie dot. robót ogólnobudowlanych o wartości jednostkowej równej lub większej od 300 000 zł brutto , oraz 1 robotę budowlaną w zakresie wykonywania lub wymiany posadzki parkietowej o wartości jednostkowej równej lub większej od 150 000 zł brutto c) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 160 000 zł; Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 7.1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty. 7.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 7.3. oświadczenie o wysokości obrotu ogółem za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres 7.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie dot. robót ogólnobudowlanych i robót dot. wykonywania lub wymiany posadzki parkietowej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał.nr 5 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego), lub generalnego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach