Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania: Usprawnienie układu komunikacyjnego pomiędzy Sopotem a Obwodnicą Trójmiasta - ulica Malczewskiego w Sopocie - Etap II A

Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
    al. Niepodległości 930/4 930/4
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
    REGON: 19046517700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania: Usprawnienie układu komunikacyjnego pomiędzy Sopotem a Obwodnicą Trójmiasta - ulica Malczewskiego w Sopocie - Etap II A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór obejmować będzie przebudowę ul. Malczewskiego w Sopocie w odcinku od skrzyżowania z ul. Chodowieckiego na dł. ok.0,4 km, wymianę nawierzchni jezdni, zatok i chodników, budowę obustronnych chodników; wymianę i rozbudowę instalacji podziemnych takich jak: sieci deszczowej, sieci sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci teletechnicznej, kabli niskiego i średniego napięcia, oświetlenia ulicznego, sieci gazowej, budowę ścian oporowych oraz renowację istniejących. Generalnie przebudowa polegać ma na całkowitej wymianie nawierzchni na całym projektowanym odcinku ul. Malczewskiego od km 0+114,48 do km 0+505. Roboty będą prowadzone przy częściowym zamknięciu ruchu, w systemie dwuzmianowym. Przy projektowaniu trasy przebudowywanej ulicy przebieg jej osi został nieznacznie skorygowany ze względu na wpisanie optymalnych łuków poziomych. Zakres przebudowy - odcinek długości 390,52 m. Szczegółowy opis zadania podlegającego nadzorowi obejmuje projekt budowlany - załącznik nr 6 Nadzór nad realizacją zadania powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane i aktami wykonawczymi do tej ustawy, projektami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1)spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 , poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), a w szczególności: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach :1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych i kanalizacji deszczowej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 osoba posiadające kwalifikacje i uprawnienia do nadzoru prac w zakresie branży teletechnicznej. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.5.w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 usługi na zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (nadzór na zadaniu inwestycyjnym o wartości robót co najmniej 4 mln PLN brutto), 1.6.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone powyżej mogą spełniać łącznie, z tym że warunki określone w art. 24 ustawy pzp winien spełniać każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art.22 ust 1; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 5)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 i 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień; 6)polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach