Przetargi.pl
DOZOROWANIE MIENIA W BUDYNKU NR 14 W KSIĘGINICACH, BUDYNKÓW WARSZTATOWYCH ORAZ USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOZOROWANIE MIENIA W BUDYNKU NR 14 W KSIĘGINICACH, BUDYNKÓW WARSZTATOWYCH ORAZ USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zadanie Nr I Realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach w szczególności: 1.1. Dozorowanie w Księginicach dwóch obiektów (stawka za 1 rob. godz.): - ochrona budynku pałacowego w godzinach od 1500 do 700 (kilkukrotne obchody budynku w ciągu zmiany - minimum 8 razy), - ochrona mienia terenu bazy warsztatowej wraz z magazynem całodobowo, - ochrona budynku pałacowego oraz mienia terenu bazy warsztatowej w dni wolne od pracy całodobowo, - budynek demontażu odpadów całodobowo, - garaże samochodowe zlokalizowane na terenie bazy warsztatowej całodobowo, - pozostałe maszyny i urządzenia i środki transportu zlokalizowane na terenie bazy warsztatowej całodobowo. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do starannego wykonywania obowiązków wynikających z umowy celem zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed zniszczeniem lub zaborem za pośrednictwem pracowników wyposażonych w środki łączności, w środki przymusu bezpośredniego oraz posiadających umundurowanie. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania przekazanego mu do ochrony obszaru przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych obowiązujących na danym terenie. 2. Zadanie Nr II: Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami, pomieszczeń socjalnych, szatni, toalet, o łącznej powierzchni 620 m2- bez powierzchni archiwum 2.1. Wykonawca wykonuje usługi sprzątania od godziny 1430 przy użyciu własnych, ekologicznych, bezpiecznych środków czyszczących oraz własnego wyposażenia w niezbędny sprzęt. Wykonawca zapewni ciągłość wyposażenia w materiały higieniczne. 2.2. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu środki czystości w oryginalnych, fabrycznie opisanych pojemnikach oraz dostarczy Karty charakterystyki oraz atesty PZH dotyczące każdego z tych produktów. Dokumenty te muszą identyfikować producenta, potwierdzać jakość stosowanego środka, jego skład chemiczny, identyfikację zagrożeń, udzielanie pierwszej pomocy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów, postępowania w przypadku pożaru, postępowanie w przypadku niezamierzonego uwolnienia do środowiska, postępowanie z preparatem i jego magazynowanie, kontrola narażenia i środki ochrony indywidualnej, informacje toksykologiczne, informacje ekologiczne oraz wskazówki dotyczące utylizacji opakowań. 2.3. Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, aneksów kuchennych, 2.4. Codzienne sprzątanie WC (4 pomieszczenia), 2.5. Codzienne sprzątanie ciągów komunikacyjnych, 2.6. Codzienne sprzątanie pomieszczeń szatni pracowników, Sprzątanie pomieszczenia archiwum o powierzchni 10 m2 - sprzątanie pomieszczenia raz w miesiącu w obecności pracownika archiwum. 3. Wykonawca w ciągu 14 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały usługi dozorowania i sprzątania. Żadne inne osoby z poza listy nie będą miały prawa wejścia do obiektów Zamawiającego. Przypadki zastępstwa osób z listy muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej. 4. Wykonawca dostarczy w ciągu 14 dni od podpisania umowy zaświadczenia o niekaralności osób wykonujących usługę u Zamawiającego. 5. Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach informuje, że w dniu 10 czerwca 2011 roku na podstawie art. 231 k.p. i na mocy zawartej umowy nastąpiło przejście 6 pracowników na podmiot świadczący usługi dozorowania mienia i sprzątania. W grudniu 2011 roku w wyniku przeprowadzonego kolejnego przetargu na świadczenie usług dozorowania mienia i sprzątania na rok 2012 - wyłoniono kolejny podmiot. W związku z takim rozstrzygnięciem byli pracownicy GZUKiM od 01 stycznia 2012 roku na mocy art. 231 k.p. stali się pracownikami nowego podmiotu. W związku z powyższym informujemy, że istnieje prawdopodobieństwo, że wyniku rozstrzygnięcia przetargu - podmiot, który wygra przetarg - może być zobowiązany do przejęcia od podmiotu aktualnie świadczącego usługi pracowników, o których mowa w zdaniu powyżej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=71&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach