Przetargi.pl
Dostawa i instalacja lamp hybrydowych w Gminie Bystrzyca Kłodzka

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja lamp hybrydowych w Gminie Bystrzyca Kłodzka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 310 kompletów lamp ulicznych zasilanych energią słoneczną oraz energią wiatru, zlokalizowanych na terenach wiejskich Gminy Bystrzyca Kłodzka (w 20 wsiach). Każda oprawa lampy hybrydowej jest zasilana energią zgromadzoną w akumulatorach. Akumulatory posiadają dwa źródła ładowania - solarne z modułów fotowoltaicznych oraz energią wiatru z generatora siłowni wiatrowej. Moduły fotowoltaiczne oraz siłownia wiatrowa poprzez regulator ładowania ładują akumulatory. Regulator pełni również funkcję automatycznego układu sterowania (włączenia - wyłączenia) oprawy LED na zasadzie wyłącznika zmierzchowego. Linię oświetlenia drogowego zaprojektowano jako hybrydową z oprawami oświetleniowymi ulicznymi zabudowanymi na wzmocnionych słupach oświetleniowych z blachy stalowej ocynkowanej o zmiennym przekroju (ostrosłupa) opartym na zarysie ośmiokąta foremnego, bez rewizji. Słupy osadzone są na fundamentach prefabrykowanych wykonanych z betonu. W zaprojektowanym systemie na szczycie słupa należy zainstalować skrzynkę sterowniczą wraz z panelami oraz turbiną wiatrową, poniżej zamontować oprawę oświetleniową na wysięgniku. W skrzynce sterowniczej na szczycie słupa należy zabudować regulator sterujący oraz baterię akumulatorów. Zamówienie obejmuje również wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej w 3 (trzech) egzemplarzach, w tym: operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach, zawierającego m.in. sprawozdanie techniczne, obliczenia i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz pomiarów, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo budowlane - art. 57; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Rozdziale IV SIWZ, zatytułowanym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także w projekcie budowlano - technicznym wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które to dokumenty zostały załączone do SIWZ. Termin wykonania umowy: Termin wykonania I - go etapu realizacji zadania tj. 155 pkt do 14.06.2013 r.; Termin wykonania II - go etapu realizacji zadania tj. 155 pkt do 30.09.2013 r.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzach wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 07 9588 0004 9700 0299 2000 0090. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gminy Bystrzyca Kłodzka, tj.w Urzędzie Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, w pok. 22, lub dołączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach