Przetargi.pl
Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą na ul. Energetyków w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą na ul. Energetyków w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą na ul. Energetyków w Zgorzelcu. 2) W ramach wymiany istniejących urządzeń oświetlenia drogowego w szczególności należy wykonać: a) demontaż 6 szt. istniejących słupów betonowych wraz z wysięgnikami oraz oprawami oświetleniowymi; b) demontaż 1 szt. istniejącego słupa stalowego wraz z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową; c) wykonanie linii zasilającej kablem typu YAKY lub YAKXS 4x35 mm? w rurach osłonowych; d) montaż 8 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych koloru srebrnego o wys. 5 m na fundamencie; e) montaż 8 szt. energooszczędnych opraw oświetleniowych typu LED (kolor korpusu - srebrny) - zgodnych z parametrami zawartymi w opisie technicznym, tj.: - 6 szt. opraw typu LED o mocy maksymalnej wraz z układem zasilającym nie większej niż 40 W każda, - 2szt. opraw typu LED o mocy maksymalnej wraz z układem zasilającym nie większej niż 28W każda. 3) Odgałęzienia kabli w słupach oświetleniowych należy wykonać za pomocą typowych tabliczek bezpiecznikowych słupowych lub złączy IZK. 4) Na skrzyżowaniach i przy zbliżeniach do istniejących urządzeń podziemnych roboty ziemne należy wykonać sprzętem ręcznym pod nadzorem właścicieli tych sieci. 5) Wymiana słupów, opraw oraz przewodów zasilających obejmuje wykonanie prac przyłączeniowych i instalacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotowych urządzeń. 6) W skład istniejącego stanu oświetlenia drogowego, wchodzą: betonowe słupy, rtęciowe oprawy oświetleniowe oraz linia kablowa olejowa. Przedmiotowe urządzenia są technicznie wyeksploatowane. Konstrukcja słupów posiada liczne pęknięcia oraz występuje korozja odsłoniętych prętów zbrojeniowych, a oprawy oświetleniowe z uwagi na przestarzałą konstrukcję nie spełniają wymogów klasy oświetlenia dla danej kategorii drogi. Linia zasilająca także podlega wymianie, ze względu na jej długi okres eksploatacji. Właścicielem ww. urządzeń jest Gmina Miejska Zgorzelec. Wymiana linii zasilającej odbywać się będzie w terenie uzbrojonym w następujące sieci: elektroenergetyczną, wodociągową, telekomunikacyjną oraz kanalizację deszczową i sanitarną. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny przedmiotu zamówienia. 8) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 9) Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z wyżej wymienioną ustawą, ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. z 2016r. Dz. U. poz. 672) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 250) oraz uchwałą Nr 320/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec opublikowaną w Dz. U. Woj. Dolnośląskiego z dnia 31 maja 2013 r., poz. 3415). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów w terminie wskazanym w umowie, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 10) Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 11) Nie wykazanie materiałów lub urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia 12) Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 13) Wymagany okres gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest nie krótszy niż 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 86 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.200,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 3 SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1804 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 75 1240 3464 1111 0010 6448 8461, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.21.2016 kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 19 ppkt. 7) SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 19 ppkt. 7) SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach