Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy i miasta Szadek w roku szkolnym 2011/2012 - część 4.

Urząd Gminy i Miasta w Szadku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, ul. Warszawska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8215004 8216810 , fax. 043 8215773
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Szadku
    ul. Warszawska 3 3
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 043 8215004 8216810, fax. 043 8215773
    REGON: 00052925500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy i miasta Szadek w roku szkolnym 2011/2012 - część 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy i miasta Szadek w roku szkolnym 2011/2012 - część 4. KOD CPV 60.13.00.00-8 Część nr 4 Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 1 busa klasy minimum 21 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Kotliny - Jamno - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Szadek, (dowóz na godzinę 8), planowana ilość przystanków około 10 - odwóz 2. Szadek - Kotliny - Sikucin - Reduchów - Boczki Stare - Boczki Parcela - Jamno - Kotliny - Szadek, (odwóz po godzinie 14), planowana ilość przystanków około 10. Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 1.140 km. (w okresie 9 miesięcy). W roku szkolnym do 10260km. Długość trasy będzie liczona: rozpoczęcie spod Szkoły Podstawowej w Szadku - objazd trasy - powrót pod Szkołę Podstawową w Szadku. Ostateczny przebieg trasy i godziny przejazdów zostaną ustalone przed zawarciem umowy, w zależności od miejsca zapisania dzieci do szkół oraz rozpoczynania i kończenia zajęć w szkołach przez poszczególne klasy. Dopuszcza się więc korektę przebiegu trasy po jej akceptacji przez Zamawiającego i rodziców. Dopuszcza się także zmianę kolejności miejscowości na trasie przejazdu po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz odwrócenie kierunku jazdy zgodnie z decyzją i dyspozycją Dyrektora szkoły. Zamawiający zapewnia opiekuna w czasie dowozu. Każdy oferent powinien zapoznać się z przebiegiem trasy dowozu i jakością klasy dróg w terenie. Zamawiający zastrzega, iż w ciągu 5 dni licząc od dnia złożenia oferty może celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów zgłoszonych do świadczenia usługi zlecić przeprowadzenie badania technicznego, wybranych pojazdów, dopuszczającego je do ruchu. W przypadku gdy pojazd przejdzie badanie techniczne, koszt opłat zleconych badań pokryje Zamawiający, natomiast oferent pokryje koszt dojazdu do najbliższej stacji diagnostycznej posiadającej uprawnienia do przeprowadzania tego typu badań. W przypadku gdy pojazd nie przejdzie badania technicznego, koszt opłat zleconych badań i koszt dojazdu do najbliższej stacji diagnostycznej posiadającej uprawnienia do przeprowadzania tego typu badań pokryje oferent. Ponadto w takim przypadku wykonawca zostanie wykluczony z przetargu. Dopuszcza się w okresie zimowym, w razie wystąpienia warunków uniemożliwiających przejazd daną trasą, korektę trasy. W razie potrzeby może nastąpić zwiększenie liczby przystanków na danej trasie maksymalnie o 2 w stosunku do planowanej. Wybierana będzie oferta najtańsza - najkorzystniejsza dla zamawiającego. Nie przewiduje się możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy § 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach