Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2009/2010.

Urząd Gminy i Miasta w Szadku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, ul. Warszawska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8215004 8216810 , fax. 043 8215773
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Szadku
    ul. Warszawska 3 3
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 043 8215004 8216810, fax. 043 8215773
    REGON: 00052925500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy i miasta Szadek KOD CPV 60.13.00.00-8 Część nr 1. Dowóz uczniów do szkoły w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Tarnówka - Rzepiszew - Antonin - Kolonia Rzepiszew - Marcelin - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 10 2. Szadek - Marcelin - Łobudzice - Wola Łobudzka - Lichawa - Krokocice - Wola Krokocka - Choszczewo - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 16 - odwóz: 1. Szadek - Przatów - Remiszew - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 11 2. Szadek - Przatów - Remiszew - Szadek (odwóz po godz. 12) planowana ilość przystanków około 11 3. Szadek - Choszczewo - Wola Krokocka - Krokocice - Lichawa - Wola Łobudzka - Łobudzice - Marcelin - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 16 4. Szadek - Choszczewo - Krokocice - Lichawa - Wola Łobudzka - Łobudzice - Marcelin - Szadek (odwóz po godz. 12), planowana ilość przystanków około 16 Miesięczna długość trasy do przejechania średnio 3100 km. (w okresie 10 miesięcy) Część nr 2. Dowóz uczniów do szkoły w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 46 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Przatów Górny - Remiszew - Przatów Dolny - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 11 2. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Tarnówka - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 17 - odwóz: 1. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Rzepiszew - Antonin - Tarnówka - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 21 2. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Rzepiszew - Antonin - Rzepiszew - Tarnówka - Szadek (odwóz po godz. 12), planowana ilość przystanków około 21 Miesięczna długość tras do przejechania średnio 1900 km. (w okresie 10 miesięcy) Część nr 3 Dowóz uczniów do szkoły w Prusinowicach z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1.Prusinowice - Kobyla Miejska - Choszczewo - Wola Krokocka - Krokocice - Prusinowice, planowana ilość przystanków około 9 2.Prusinowice - Góry Prusinowskie - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Grzybów - Prusinowice, planowana ilość przystanków około 16 3.Prusinowice - Borki Prusinowskie - Henryków - Prusinowice, planowana ilość przystanków około 8 - odwóz: 1.Prusinowice - Choszczewo - Krokocice - Wola Krokocka - Kobyla Miejska - Prusinowice - Borki Prusinowskie - Henryków - Prusinowice (2 kurs - 1 kurs po godz. 12 i 1 kurs po godz. 14), przejazd przez Kobylę Miejską będzie realizowany tylko w razie potrzeby odwozu dzieci do Kobyli Miejskiej, planowana ilość przystanków około 17 2.Prusinowice - Góry Prusinowskie - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Grzybów - Prusinowice ( 2 kursy - 1 po godz. 12 i 1 po godz. 14, planowana ilość przystanków około 16 Miesięczna długość tras do przejechania średnio 3100 km. (w okresie 10 miesięcy) Długość trasy będzie liczona: rozpoczęcie spod Szkoły Podstawowej, odpowiednio w Szadku lub w Prusinowicach - objazd trasy - powrót pod Szkołę Podstawową, odpowiednio w Szadku lub w Prusinowicach. Ostateczny przebieg trasy i godziny przejazdów zostaną ustalone przed rozpoczęciem roku szkolnego, w zależności od miejsca zapisania dzieci do szkół oraz rozpoczynania i kończenia zajęć w szkołach prze poszczególne klasy. Dopuszcza się więc korektę przebiegu trasy po jej akceptacji przez Zamawiającego i rodziców. Dopuszcza się także zmianę kolejności miejscowości na trasie przejazdu po uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zapewnia opiekuna w czasie dowozu. Każdy oferent powinien zapoznać się z przebiegiem trasy dowozu i jakością klasy dróg w terenie. Zamawiający zastrzega, iż w ciągu 5 dni licząc od dnia złożenia oferty może celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów zgłoszonych do świadczenia usługi zlecić przeprowadzenie badania technicznego, wybranych pojazdów, dopuszczającego je do ruchu. W przypadku gdy pojazd przejdzie badanie techniczne, koszt opłat zleconych badań pokryje Zamawiający, natomiast oferent pokryje koszt dojazdu do najbliższej stacji diagnostycznej posiadającej uprawnienia do przeprowadzania tego typu badań. W przypadku gdy pojazd nie przejdzie badania technicznego, koszt opłat zleconych badań i koszt dojazdu do najbliższej stacji diagnostycznej posiadającej uprawnienia do przeprowadzania tego typu badań pokryje oferent. Ponadto w takim przypadku oferent zostanie wykluczony z przetargu. Dopuszcza się w okresie zimowym, w razie wystąpienia warunków uniemożliwiających przejazd daną trasą, korektę trasy. W razie potrzeby może nastąpić zwiększenie liczby przystanków na danej trasie maksymalnie o 2 w stosunku do planowanej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie trzy części. Wybierana będzie oferta najtańsza - najkorzystniejsza w danej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:: - złożą pisemne oświadczenie, iż spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), - prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub krajowego rejestru sądowego w zakresie określonym zamówieniem, - dysponuje sprzętem (taborem samochodowym) niezbędnym do realizacji zamówienia, odpowiednia liczba autobusów oraz liczba miejsc pasażerów zależnie od składania ofert (liczby części na które składana jest oferta), - posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, - posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia tj.: prawo jazdy kategorii D W oparciu o złożone oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje stosując system oceny: spełnia - nie spełnia tzn.: a) wykonawca złożył wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub oświadczenia - spełnia warunek udziału w postępowaniu, b) wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub oświadczeń - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oferta przetargowa ( Załącznik nr 1), b. Oświadczenie art. 22, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2), c. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj.: wykaz autobusów wraz z podana ilością miejsc siedzących oraz numerem rejestracyjnym (Załącznik nr 3), e. Kserokopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, f. Wykaz osób i podmiotów, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności., tj.: wykaz kierowców i posiadanych przez nich stosownych kategorii do kierowania autobusami wraz z kserokopiami praw jazdy w ilości niezbędnej do obsługi zamówienia/części zamówienia (Załącznik nr 4) Wyżej wymienione wykazy, dokumenty i oświadczenia powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę. Poświadczenie musi być opatrzone pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem, zgodne z oryginałem itp.. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc w zakładce dokumentacja przetargowa - specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach