Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22100 Chełm, ul. Lwowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 603 123 , fax. 825 603 123
- Data zamieszczenia: 2016-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
ul. Lwowska 24
22100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 825 603 123, fax. 825 603 123
REGON: 16771100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją RDW Chełm. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją RDW Chełm. Miejsca instalacji barier: 1. Droga nr 842 Wysokie – Żółkiewka - Krasnystaw km 33+818 – 33+880 = 62mb (54mb+2x4mb zejścia)- strona prawa, odcinek prosty- w m. Maciejów km 33+818 – 33+880 = 62mb (54mb+2x4mb zejścia)- strona lewa, odcinek prosty- w m. Maciejów km 36+792 – 36+842 = 50mb ( 42mb + 2x 4mb zejścia) – strona prawa, odcinek prosty - w m. Huta km 36+792 – 36+842 = 50mb ( 42mb + 2x 4mb zejścia) – strona lewa, odcinek prosty - w m. Huta km 36+856 – 36+906 = 50mb ( 42mb + 2x 4mb zejścia) – strona lewa, odcinek prosty – w m. Huta km 36+856 – 36+898 = 42mb ( 34mb + 2x 4mb zejścia) – strona prawa, odcinek prosty – w m. Huta km 39+020 – 39+080 = 60mb ( 52 + 2x 4mb zejścia) – strona lewa, odcinek prosty – w m. Rożki km 39+030 – 39+086 = 56mb ( 48 + 2x 4mb zejścia) – strona prawa, odcinek prosty – w m. Rożki razem: montaż barier: 432mb 2. Droga nr 841 relacji Cyców - Wierzbica - Staw km 9+476 - 9+548 = 72mb ( 64mb+2x4mb zejścia) strona prawa, odcinek prosty – w m. Ludwinów km 9+476 – 9+548 = 72mb( 64mb+2x4mb zejścia) strona prawa, odcinek prosty – w m. Ludwinów km 9 +438 – 9+468 = 30mb ( 22mb+2x4mb zejścia) strona lewa, odcinek prosty – w m. Ludwinów km 10+ 824 – 10+898 = 83mb ( 75mb+2x4mb zejścia) strona prawa, odcinek na łuku ( skrzyżowanie z drogą gminną) km 10+ 824 – 10+898 = 80mb ( 72mb+2x4mb zejścia) strona lewa, odcinek na łuku( skrzyżowanie z drogą gminną) km 24+705 – 24+736 = 31mb ( 23mb+2x4mb zejścia) strona prawa, odcinek prosty – w m. Ochoża Kolonia km 24+752 – 24+768 = 16mb( 8mb+2x4mb zejścia) strona prawa, odcinek prosty – w m. Ochoża Kolonia km 24+752 – 24+789 = 37mb( 29+2x4mb zejścia) strona lewa, odcinek prosty – w m. Ochoża Kolonia km 24+710 – 24+736 = 33mb( 25+2x4mb zejścia) strona lewa, odcinek na łuku ( skrzyżowanie) – w m. Ochoża Kolonia razem :montaż barier: 454mb, Ogółem: montaż barier energochłonnych stalowych: 886mb Jednostką obmiarową jest 1,0 mb wykonania bariery ochronnej stalowej. Bariery ochronne stalowe przekładkowe typ SP-09/4 w których prowadnica zamocowana jest do słupków za pośrednictwem przekładek zapewniających odstęp między prowadnicą a słupkiem od 100 do 180 mm. - prowadnica typu B – długość czynna 4,0 m lub 2,0 m - słupek sigma L - 1900 - rozstaw słupków 4,0 m na odcinku prostym, 2,0 m na odcinku w łuku - pas profilowy typ B – dł. czynna 4,0m (na odc. prostym), 2,0 m ( na odc. w łuku) - wspornik typ B - przekładka 120 - łączniki ukośne typu B prawe i lewe - łączniki czołowe pojedyncze prawe i lewe „baranie rogi” - śruby mocujące z podkładkami i nakrętkami - światła odblaskowe - wszystkie zejścia barier ( przy gruncie ) mają być zakończone łącznikiem czołowym prawym lub lewym. Instalacja bariery ochronnej stalowej obejmuje: - prace pomiarowe i przygotowawcze - oznakowanie miejsca montażu - dostarczenie materiałów - osadzenie słupków bariery (bezpośrednie wbicie w grunt) - montaż bariery i prowadnicy, przekładek, wsporników ( z pomocą właściwych śrub i podkładek) z wykonaniem niezbędnych odcinków początkowych i końcowych przerw, przejść i przejazdów w barierze, umocowanie elementów odblaskowych. - uporządkowanie terenu 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, Specyfikacją techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość. 4.Na zamontowane bariery Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Deklarację własności użytkowych. 5.Dostarczone elementy barier powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U.nr 220 poz. 2181 z późn. zmian.). 6. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Deklarację zgodności oraz Certyfikat CE na dostarczone materiały. 7. Okres rękojmi jakości dla prac montażowych objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru. Wielkość lub zakres zamówienia: 101 004,00 zł netto
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730(w tytule przelewu napisać: wadium dostawa znaków,elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją na drogach administrowanych przez RDW w Chełmie.) 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów komputerowych wraz z systemem do zarządzania oraz laptopów
Dodano: 2017-04-18 - Wykonanie usług rolniczych dla gospodarstw i stacji doświadczalnych oraz laboratoryjnych usług badawczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 11 części.
Dodano: 2017-04-13 - DOSTAWA POMP INSULINOWYCH -4 komplety
Dodano: 2017-04-13 - Zakup kosiarki bijakowej na wysięgniku i kosiarki bijakowej tylno - bocznej dla ZDP Lubartów
Dodano: 2017-03-20 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów komputerowych wraz z systemem do zarządzania, laptopów oraz części i podzespołów komputerowych
Dodano: 2017-03-15 - Część I: Indywidualne wsparcia doradcze (indywidualne usługi doradcze) oraz wsparcie pomostowego (niefinansowego) w postaci indywidualnego specjalistycznego doradztwa Część II: usługa szkoleniowa pt. "ABC przedsiębiorczości"
Dodano: 2017-03-01 - SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2017-02-14 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Bychawa
Dodano: 2017-01-31 - Zakup i dostawa materiałów drogowych z podziałem na części: Część I: Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu Część II: Zakup i dostawa piachu Część III: Zakup i dostawa tłucznia kamiennego
Dodano: 2017-01-27 - „Organizacja i obsługa wyjazdu na dwie międzynarodowe wystawy przedsiębiorstw typu startup dla uczestników projektu Platforma startowa: Connect”
Dodano: 2016-12-28