Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, K. K. Baczyńskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713011300 , fax. 713011312
- Data zamieszczenia: 2017-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
K. K. Baczyńskiego 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 713011300, fax. 713011312
REGON: 00030681600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/6/17 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 zadań: L.P. Zadanie 1 Zadanie nr 1 – Tusze i tonery do drukarek (uzupełnienie) 2 Zadanie nr 2 – Komputery i monitory 3 Zadanie nr 4 – Tusze, tonery, bębny 4 Zadanie nr 6 – Opaski identyfikacyjne 5 Zadanie nr 7 – Nośniki optyczne 6 Zadanie nr 8 – Drukarki i urządzenia komputerowe 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2 i 5, 5a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży medycznej i kuchennej, obuwia medycznego, odzieży chirurgicznej, odzieży dla ratowników medycznych i kierowców pojazdów sanitarnych, odzieży i obuwia roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2017/2018 rok
Dodano: 2017-04-28 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Miejskiego Ośrodka Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych oraz prac adaptacyjnych i zakup wyposażenia na potrzeby filii Miejskiego Żłobka Integracyjnego w Głogowie
Dodano: 2017-04-21 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz usuwanie zanieczyszczeń z pasa drogowego na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego
Dodano: 2017-04-14 - Termomodernizacja budynku administracji publicznej w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2K – budynek nr 4
Dodano: 2017-04-12 - obsługa serwisowa oraz wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu ALKOSENSOR (210 kpl.) w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek.
Dodano: 2017-03-29 - Dostawę AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-30/WZŻ/2017
Dodano: 2017-03-29 - Dostawa obrabiarek, sprzętu samochodowego, urządzeń spawalniczych, sprzętu budowlanego, elektronarzędzi i urządzeń spalinowych w ramach projektu pn. „Edukacja Kluczem do Kariery – kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu szkół z Powiatu Bolesławieckiego”
Dodano: 2017-03-23 - Przebudowa dróg powiatowych nr 3010D oraz 3014D polegająca na budowie chodnika w miejscowości Słupice - Etap 1 -część I
Dodano: 2017-03-21 - Dostawa i montaż sprzętu oraz materiałów dydaktycznych do szkół w ramach zadania „Poprawa warunków nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Oborniki Śląskie poprzez wyposażenie w sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni szkolnych”.
Dodano: 2017-03-17 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem masy mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno na potrzeby Służby Utrzymaniowej DSDiK we Wrocławiu z podziałem na 4 zadania. CPV 44113700-2.
Dodano: 2017-03-16