Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 59300 Lubin, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
- Data zamieszczenia: 2016-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Rynek 28
59300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
REGON: 39040462000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa n/w paliw: a) oleju napędowego ON w ilości do 200 000 litrów odpowiadającego normie PN-EN 59: 2009 i wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 nr 221, poz. 1441 z późn. zm.), b) benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 20 000 litrów odpowiadającego normie PN-EN 228: 2009 i wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). 2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09.13.41.00-8 Olej napędowy 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa 3. Rodzaj: dostawa. Oferowane paliwo może być charakteryzowane przez normy zakładowe producenta, ale jego parametry jakościowe muszą być tożsame lub lepsze od przedstawionych w normach i rozporządzeniach przywołanych w powyższych pkt. Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości i rodzaju świadczonych usług podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 50% ilości całego zamówienia w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia paliwa w ilości mniejszej niż określona w powyższych pkt. a) i b). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 12.2 Termin wniesienia wadium upływa z dniem terminu składania ofert. 12.3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). Szczegółowy sposób wniesienia wadium opisany jest w SIW.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży medycznej i kuchennej, obuwia medycznego, odzieży chirurgicznej, odzieży dla ratowników medycznych i kierowców pojazdów sanitarnych, odzieży i obuwia roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2017/2018 rok
Dodano: 2017-04-28 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Miejskiego Ośrodka Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych oraz prac adaptacyjnych i zakup wyposażenia na potrzeby filii Miejskiego Żłobka Integracyjnego w Głogowie
Dodano: 2017-04-21 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz usuwanie zanieczyszczeń z pasa drogowego na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego
Dodano: 2017-04-14 - Termomodernizacja budynku administracji publicznej w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2K – budynek nr 4
Dodano: 2017-04-12 - obsługa serwisowa oraz wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu ALKOSENSOR (210 kpl.) w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek.
Dodano: 2017-03-29 - Dostawę AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-30/WZŻ/2017
Dodano: 2017-03-29 - Dostawa obrabiarek, sprzętu samochodowego, urządzeń spawalniczych, sprzętu budowlanego, elektronarzędzi i urządzeń spalinowych w ramach projektu pn. „Edukacja Kluczem do Kariery – kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu szkół z Powiatu Bolesławieckiego”
Dodano: 2017-03-23 - Przebudowa dróg powiatowych nr 3010D oraz 3014D polegająca na budowie chodnika w miejscowości Słupice - Etap 1 -część I
Dodano: 2017-03-21 - Dostawa i montaż sprzętu oraz materiałów dydaktycznych do szkół w ramach zadania „Poprawa warunków nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Oborniki Śląskie poprzez wyposażenie w sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni szkolnych”.
Dodano: 2017-03-17 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem masy mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno na potrzeby Służby Utrzymaniowej DSDiK we Wrocławiu z podziałem na 4 zadania. CPV 44113700-2.
Dodano: 2017-03-16