Przetargi.pl
Dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010 do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach

Zespół Szkół Rolniczych im. Wł. St. reymonta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-505 Dobryszyce, ul. Szkolna 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 681 11 91 , fax. 0-44 681 11 82
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych im. Wł. St. reymonta
    ul. Szkolna 4 4
    97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
    tel. 0-44 681 11 91, fax. 0-44 681 11 82
    REGON: 00078355100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010 do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy opału w sezonie grzewczym 2009/2010 zgodnie z: Część I - 180 ton węgla kostki o kaloryczności powyżej 28 000 kJ/kg, zawartości popiołu do 0,5% i zawartości siarki do 0,6%; Część II - 160 ton miału węglowego o kaloryczności powyżej 24 000 kJ/kg, zawartości popiołu do 20% i zawartości siarki do 0,6%. Parametry przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej winny zostać potwierdzone na każde wezwanie Zamawiającego, na załączonym przez Wykonawcę świadectwie jakości. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w częściach, każdorazowo na podstawie zlecenia Zamawiającego, w którym zostanie określona ilość dostarczanego przedmiotu zamówienia oraz termin dostawy. Wielkość poszczególnych dostaw uzależniona będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym: a) w przypadku dostawy węgla kostki wielkość każdorazowej dostawy wynosi od 6 ton do 18 ton; b) w przypadku dostawy miału węglowego wielkość każdorazowej dostawy wynosi od 8 ton do 18 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 30 października 2009 roku do godz. 1100 Wadium na poszczególne części ustala się na kwoty: dla Części I (węgiel kostka) - w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); dla Części II (miał węglowy) - w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Jeżeli oferta obejmuje obie części zamówienia, wówczas wadium wyniesie 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium można wnosić w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BSZP O/Dobryszyce nr 51 8973 0003 0050 00500592 0003
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3. Zaakceptują warunki umowy. 4. Spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji). 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o tym, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i w pełni je akceptuje - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Uwaga : W przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie wówczas każdy z nich jest zobowiązany do złożenia dokumentów określonych w pkt.3. 4. Parafowany i zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrdobryszyce.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach