Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód" ogłasza przetarg
- Adres: 93-547 Łódź, ul. Ciasna 19a/18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6842352 , fax. 042 6842352 w. 22
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód"
ul. Ciasna 19a/18 19a/18
93-547 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6842352, fax. 042 6842352 w. 22
REGON: 47205162900023 - Adres strony internetowej zamawiającego: anzachod.toya.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania w budynkach, węzłach cieplnych, hydroforniach i kotłowniach lokalnych -gazowych oraz wykonywanie prób szczelności instalacji gazowej w lokalach nowozasiedlanych administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie bieżących usług konserwacyjnych, naprawczych oraz całodobowego usuwania i zabezpieczania awarii na instalacjach wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania w budynkach, węzłach, hydroforniach i kotłowniach lokalnych-gazowych oraz wykonywania prób szczelności instalacji gazowej w lokalach nowozasiedlanych administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1) Od Wykonawcy wymagane jest posiadanie aktualnego dokumentu dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego objętego zamówieniem. 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Od Wykonawcy wymagane jest wykazanie co najmniej usług obejmujących zakres zbliżony do zakresu ujętego w cenniku usług, trwające przez okres 12 miesięcy kalendarzowych. 2.2)Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje 6 osobowym personelem w tym 3 monterami instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz co najmniej 2 osobami z kwalifikacjami spawalniczymi , 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji. 2.3) Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1) Od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.1) Od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej usługi obejmujące zakres zbliżony do zakresu ujętego w formularzu cenowym - cenniku usług, trwające przez okres 12 miesięcy kalendarzowych. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 2.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: anzachod.toya.net.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie bieżących przeglądów (serwisu) i konserwacji systemów oraz wykonanie usprawnień, napraw, remontów i modernizacji systemów i instalacji w budynku będących na gwarancji udzielonej przez EIFFAGE BUDOWNICTWO MITEX SA w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23
Dodano: 2016-05-30 - Wykonanie okresowych przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji będących na gwarancji udzielonej przez EIFFAGE POLSKA BUDOWNICTWO SA w budynku biurowym użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23 wraz z dostawą elementów eksploatacyjnych do systemu Kontroli dostępu (KD).
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie serwisu i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji p.poż będących na gwarancji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23.
Dodano: 2016-03-16 - Przegląd i konserwacje instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych
Dodano: 2016-01-27 - Usługa: konserwacja i naprawa systemów alarmowych
Dodano: 2016-01-20 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie konserwacji, napraw, zabezpieczeń i usuwania awarii oraz pełnienie całodobowego pogotowia mieszkaniowego w zakresie instalacji sanitarnych przy użyciu przez wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2016r. (Postępowanie nr 173/PN/2015)
Dodano: 2015-12-08 - Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego
Dodano: 2015-12-03 - Usługi w zakresie bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń , przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych oraz zabezpieczenia awarii urządzeń i instalacji elektrycznej w posesjach mieszkalnych, użytkowych, węzłach CO i hydroforniach w budynkach będących w zarządzie Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Górna oraz drobnych napraw konserwacyjnych w nieruchomościach Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% administrowanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2015-12-01 - Wykonanie dokumentacji technicznej oraz wykonanie prób szczelności instalacji oddymiającej w 25 kanałach pionowych w budynku A-1 CKD UM w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi
Dodano: 2015-08-13 - Wykonania dokumentacji technicznej oraz wykonania prób szczelności instalacji oddymiającej w 25 kanałach pionowych w budynku A-1 przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi
Dodano: 2015-08-03