Przetargi.pl
Wykonanie usług konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania w budynkach, węzłach cieplnych, hydroforniach i kotłowniach lokalnych -gazowych oraz wykonywanie prób szczelności instalacji gazowej w lokalach nowozasiedlanych administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-547 Łódź, ul. Ciasna 19a/18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6842352 , fax. 042 6842352 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód"
    ul. Ciasna 19a/18 19a/18
    93-547 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6842352, fax. 042 6842352 w. 22
    REGON: 47205162900023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: anzachod.toya.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania w budynkach, węzłach cieplnych, hydroforniach i kotłowniach lokalnych -gazowych oraz wykonywanie prób szczelności instalacji gazowej w lokalach nowozasiedlanych administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie bieżących usług konserwacyjnych, naprawczych oraz całodobowego usuwania i zabezpieczania awarii na instalacjach wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania w budynkach, węzłach, hydroforniach i kotłowniach lokalnych-gazowych oraz wykonywania prób szczelności instalacji gazowej w lokalach nowozasiedlanych administrowanych przez A.N. Łódź-Górna Zachód.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1) Od Wykonawcy wymagane jest posiadanie aktualnego dokumentu dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego objętego zamówieniem. 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Od Wykonawcy wymagane jest wykazanie co najmniej usług obejmujących zakres zbliżony do zakresu ujętego w cenniku usług, trwające przez okres 12 miesięcy kalendarzowych. 2.2)Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje 6 osobowym personelem w tym 3 monterami instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz co najmniej 2 osobami z kwalifikacjami spawalniczymi , 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji. 2.3) Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1) Od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.1) Od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej usługi obejmujące zakres zbliżony do zakresu ujętego w formularzu cenowym - cenniku usług, trwające przez okres 12 miesięcy kalendarzowych. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 2.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: anzachod.toya.net.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach