Przetargi.pl
Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 52 19 , fax. 42 684 52 19
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna
    ul. Lubelska 9/11 9/11
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 52 19, fax. 42 684 52 19
    REGON: 10161063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest podzielony na części. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część postępowania. Wykaz nieruchomości określony został w Załącznikach nr 10.1-10.2 do SIWZ: Część 1 - RON I i II - Załącznik nr 10.1 do SIWZ Część 2 - RON III i IV - Załącznik nr 10.2 do SIWZ. Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiącymi załączniki nr 9.1-9.2 do SIWZ. Część 1 - RON I i II - Załącznik nr 9.1 do SIWZ Część 2 - RON III i IV - Załącznik nr 9.2 do SIWZ. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: 1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru; zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 2. Realizacja zgłoszeń: 2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 120 minut. b) w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych - inne sprawy w tym pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) pozostałe w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lecz nie później niż w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia. d) odbiór zlecenia w terminie maksymalnie 3 dni od daty powiadomienia (data, podpis potwierdzający otrzymanie zlecenia). e) rezygnacja z realizacji zlecenia jest możliwa jedynie na wniosek potwierdzony przez Zamawiającego - miejskiego administratora nieruchomości. Powyższe zlecenie należy zwrócić osobie wystawiającej celem anulowania. 3. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 4. Udzielenia gwarancji na okres min.12 m-cy, 5. Stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 6. Przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401); 7. Odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 8. Zachowania praw osób trzecich; 9. Sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - dwa razy w miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. 10. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi: a) podstawą zestawienia rozliczeniowego jest iloczyn za rzeczywiste wykonane czynności konserwacyjne w nieruchomości oraz zaoferowane ceny jednostkowe, za czynności stwierdzone na podstawie pisemnego zlecenia - zgodnie z cennikiem ryczałtowym usług, b) dla czynności konserwacyjnych nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym usług rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR - y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu nie wyższych niż średnie opublikowane w informatorze Sekocenbudu, z zachowaniem składników cenotwórczych zaoferowanych w ofercie, c) należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT, na podstawie sporządzonych zestawień lub kosztorysów będących załącznikami, Zamawiający regulować będzie w terminie: 30 dni od daty jej przyjęcia przez Zamawiającego, d) w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy ustawowych odsetek. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, b) prowadzenia usług pod ścisłym nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane o specjalności instalacje sanitarne w zakresie sieci instalacje i urządzenia wod - kan, instalacje i urządzenia cieplne, gazowe, c) zapewnienia łączności telefonicznej z dyżurującymi osobami, d) pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie prowadzenia usług konserwacyjnych i naprawczych, e) sporządzenia niezbędnej ilości informacji - w formie ogłoszeń, celem ich wywieszenia przez służby Zamawiającego w budynkach i w hydroforniach wyszczególnionych w wykazach adresowych, o zakresie wykonywanych usług oraz numerach telefonów, gdzie należy zgłaszać awarie, (dotyczy: Wykonawcy, któremu zostaną zlecone przedmiotowe usługi w wyniku rozstrzygnięcia postępowania), f) dokonywania w razie potrzeb niezbędnych uzgodnień z gestorami mediów oraz służbami świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego w innych branżach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka za roboczogodzinę z narzutami
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach