Gmina Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08110 Siedlce, ul. Asłanowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
- Data zamieszczenia: 2017-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
ul. Asłanowicza 10
08110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
REGON: 71158255200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do 4 Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce (ZOW w Strzale, ZO w Nowych Iganiach, ZO w Żelkowie-Kolonii i ZOW w Białkach) w podziale na 2 części tj.: CZĘŚĆ III – Dostawa pieczywa, wyrobów piekarniczych i ciastkarskich, Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, wyrobów piekarniczych i ciastkarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do Zespołów Oświatowych w : Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Wymagania przy każdej dostawie: 1. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. 2006 nr 171 poz. 1225 z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 poz. 1154 oraz Rozporządzeniem (WE) 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych. 2. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2001 z dnia 25.10.2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 3. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, nie budzący zastrzeżeń co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 4. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych i ilościowych nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 5. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.). CZĘŚĆ V – Dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek, Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do Zespołów Oświatowych w : Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Wymagania przy każdej dostawie: Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. 2006 nr 171 poz. 1225 z późn. zm. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 poz. 1154 oraz Rozporządzeniem (WE) 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2001 z dnia 25.10.2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej. - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, nie budzący zastrzeżeń co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego co do jakości artykułów. Zamawiający dokonuje kontroli jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie. Termin „dostawa” jest równoznaczny z dostarczeniem odpowiedniego produktu na wskazane miejsce oraz rozładunek.
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: DLA CZEŚĆI III: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). DLA CZEŚĆI V: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 02.03.2017 r. o godz. 930 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem:: „Dostawa artykułów spożywczych do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce część…… ( podać nazwę części, dla której jest wpłacane wadium)” Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2017-04-24 - SVA/J/4620-69/2017: Dostawa materiałów budowlanych na zadanie 01901 Żurawica.
Dodano: 2017-04-21 - Przebudowa pomieszczeń biurowych na pomieszczenia biurowo - archiwalne w budynku Urzędu Miasta Płocka , Stary Rynek 1 wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przejezdnych w pomieszczeniach archiwum.
Dodano: 2017-04-21 - Dwukrotne koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno.
Dodano: 2017-04-21 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „DROGI DO PRZYSZŁOŚCI: STUDIUJ – PRACUJ”
Dodano: 2017-04-12
Dodano: 2017-04-06- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania do Instytutu Geografii i PZ PAN w Warszawie
Dodano: 2017-04-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania pn. „Remont i adaptacja sali gimnastycznej na salę dydaktyczną wraz z łazienką w Przedszkolu nr 80 przy ul. Łukowej 4 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych i montażowych objętych w/w dokumentacją.
Dodano: 2017-04-04 - Środki czystościowe i artykuły higieniczne
Dodano: 2017-03-30 - Wykonywanie prac porządkowych na niezagospodarowanych terenach będących we władaniu m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy z podziałem na części: I (w rejonie Włoch) od ulicy Al. Jerozolimskie – w kierunku północno – zachodnim do granicy Dzielnicy. II (w rejonie Okęcia ) od ulicy Aleje Jerozolimskie w kierunku południowo-wschodnim do granicy Dzielnicy.
Dodano: 2017-03-27