Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2017-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do 4 Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce (ZOW w Strzale, ZO w Nowych Iganiach, ZO w Żelkowie-Kolonii i ZOW w Białkach) w podziale na 7 części tj.: CZĘŚĆ I – Dostawa mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich, Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, drobiu i produktów wędliniarskich do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ Wymagania przy każdej dostawie: 1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605). 2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154). 3. Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 4. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 5. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej. - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta, - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 6. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 7. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego) 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów. 9. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. CZĘŚĆ II – Dostawa nabiału i produktów mleczarskich, Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ 1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605). 2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) 3. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 4. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP i systemu HACCP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej. - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta, - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 5. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 6. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego) 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów. 8. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. CZĘŚĆ III – Dostawa pieczywa, wyrobów piekarniczych i ciastkarskich, Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, wyrobów piekarniczych i ciastkarskich do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 8 do SIWZ Wymagania przy każdej dostawie: Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami: 1. Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 2. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 3. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta, - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 4. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych i ilościowych nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 5. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.). CZĘŚĆ IV – Dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb, Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 9 do SIWZ Wymagania przy każdej dostawie: 1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605). 2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzeniem (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 4. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP i HACCP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego dla produktów mrożonych - zapisy temperatur z komory transportowej. - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta, - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 5. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 6. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów. 8. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. CZĘŚĆ V – Dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek, Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 10 do SIWZ Wymagania przy każdej dostawie: 1. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 poz. 1256 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 2. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 3. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej. - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd. - Realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta, - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 4. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 5. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.). 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów. 7. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie. CZĘŚĆ VI - Dostawa produktów suchych, tłuszczy, przypraw, koncentratów oraz wyrobów garmażeryjnych, Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów suchych, tłuszczy, przypraw, koncentratów oraz wyrobów garmażeryjnych do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 11 do SIWZ Wymagania przy każdej dostawie: 1. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 2. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 3. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP i systemu HACCP - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej. - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta, - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 4. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 5. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.). 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów. 7. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. CZĘŚĆ VII – Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 12 do SIWZ Wymagania przy każdej dostawie: 1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605). 2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim. 4. Warunki transportowe i higiena dostawy: - muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP, - dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej. - wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd. - realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 – 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej – intendenta, - dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku. 5. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 6. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów. 8. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. 10. Zamawiający na każdym etapie trwania umowy może zażądać od wykonawcy następujących dokumentów: - badanie z ostatniego kwartału fermy i jaj w kierunku Salmonelli. - zaświadczenie – opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym z ostatnich 12 miesięcy zawierającą min.: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP 11. Na każdym jaju oraz na opakowaniu jednostkowym wymagany znak identyfikacyjny - kod producenta zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1028/2006 z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj. 12. Temperatura przewozu jaj i w momencie odbioru dostawy 8 -13 ° C, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej.

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: DLA CZEŚĆI I: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). DLA CZEŚĆI II: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). DLA CZEŚĆI III: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). DLA CZEŚĆI IV: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). DLA CZEŚĆI V: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). DLA CZEŚĆI VI: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). DLA CZEŚĆI VII: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 03.02.2017 r. o godz. 9:30 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem:: „Dostawa artykułów spożywczych do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce część…… ( podać nazwę części, dla której jest wpłacane wadium)” Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach