Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej ogłasza przetarg
- Adres: 59305 Rudna, ul. Piaskowa 3, 3a, 3b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-76 8464747, 0 606 952 739
- Data zamieszczenia: 2016-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej
ul. Piaskowa 3, 3a, 3b
59305 Rudna, woj. dolnośląskie
tel. 0-76 8464747, 0 606 952 739
REGON: 39103914000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ NA POTRZEBY WYŻYWIENIA DZIECI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W RUDNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej , tj. produktów mleczarskich, ziemniaków, jaj, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, produktów zwierzęcych w formie mięsa i produktów mięsnych, ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych, owoców, warzyw, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych – zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach nr od 6 do 13 SIWZ zamieszczonej na stronie www.zsrudna.info.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży medycznej i kuchennej, obuwia medycznego, odzieży chirurgicznej, odzieży dla ratowników medycznych i kierowców pojazdów sanitarnych, odzieży i obuwia roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2017/2018 rok
Dodano: 2017-04-28 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Miejskiego Ośrodka Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych oraz prac adaptacyjnych i zakup wyposażenia na potrzeby filii Miejskiego Żłobka Integracyjnego w Głogowie
Dodano: 2017-04-21 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz usuwanie zanieczyszczeń z pasa drogowego na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego
Dodano: 2017-04-14 - Termomodernizacja budynku administracji publicznej w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2K – budynek nr 4
Dodano: 2017-04-12 - obsługa serwisowa oraz wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu ALKOSENSOR (210 kpl.) w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek.
Dodano: 2017-03-29 - Dostawę AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-30/WZŻ/2017
Dodano: 2017-03-29 - Dostawa obrabiarek, sprzętu samochodowego, urządzeń spawalniczych, sprzętu budowlanego, elektronarzędzi i urządzeń spalinowych w ramach projektu pn. „Edukacja Kluczem do Kariery – kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu szkół z Powiatu Bolesławieckiego”
Dodano: 2017-03-23 - Przebudowa dróg powiatowych nr 3010D oraz 3014D polegająca na budowie chodnika w miejscowości Słupice - Etap 1 -część I
Dodano: 2017-03-21 - Dostawa i montaż sprzętu oraz materiałów dydaktycznych do szkół w ramach zadania „Poprawa warunków nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Oborniki Śląskie poprzez wyposażenie w sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni szkolnych”.
Dodano: 2017-03-17 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem masy mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno na potrzeby Służby Utrzymaniowej DSDiK we Wrocławiu z podziałem na 4 zadania. CPV 44113700-2.
Dodano: 2017-03-16