Przetargi.pl
„Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadgimnazjanych nr 2 Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego im. T. Kościuszki w Łowiczu oraz realizacja zadań Nr 2, 4, 9, 10 w ramach projektu „Moje kompetencje - moja przyszłość””

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Blich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 373 705 , fax. 46 8373377, 8373705
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Blich 10
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 373 705, fax. 46 8373377, 8373705
    REGON: 9446100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna JST, szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadgimnazjanych nr 2 Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego im. T. Kościuszki w Łowiczu oraz realizacja zadań Nr 2, 4, 9, 10 w ramach projektu „Moje kompetencje - moja przyszłość””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 „Moje kompetencje - moja przyszłość”. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących zadań: 1. Dostawa wyposażenia – Zadanie 2 - Kurs barmańsko-kelnerski, dietetyki oraz z cukiernictwa - zajęcia specjalistyczne realizowane we współpracy z podmiotami z otoczenia społeczno - gospodarczego umożliwiające uczniom ZSP/2 kierunków: T. żywienia i usług gastronomicznych; T. Technologii Żywności uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy i umiejętności zawodowych. Typ projektu 1a). 2. Dostawa wyposażenia - Zadanie 4 - Rolnictwo precyzyjne/agrotronika oraz mechanika precyzyjna- zajęcia specjalistyczne realizowane we współpracy z podmiotami z otoczenia społeczno- gospodarczego umożliwiające uczniom ZSP/2 kierunków: T. agrobiznesu, T. mechanizacji rolnictwa, T. mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, Mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych, uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy i umiejętności zawodowych (typ projektu 1a) oraz doposażenie pracowni podstaw konstrukcji maszyn i warsztatów szkolnych dla zawodu T. mechanizacji rolnictwa i agrotroniki (typ projektu 1 c), 3. Dostawa wyposażenia - Zadanie 9 - Wyposażenie/doposażenie pracowni, warsztatów szkolnych w nowoczesny sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia i realizację podstawy programowej dla zawodów T. żywienia i usług gastronomicznych oraz T. technologii żywności. Typ projektu 1 c), 4. Dostawa wyposażenia - Zadanie 10 - Organizacja wysokiej jakości staży/praktyk zawodowych we współpracy i u pracodawców. Typ projektu 1 a). W ramach w/w zadań Zamawiający wskazuje na realizację trzech części zamówienia, dla których szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku Nr 6 do SIWZ – Część Nr 1, Część Nr 2, Część Nr 3 w tym: Część Nr 1: Dostawa – odzieży roboczej, Część Nr 2: Dostawa - sprzętu pomiarowego i diagnostycznego, Część Nr 3: Dostawa – sprzętu gastronomicznego, barmańskiego i kelnerskiego. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć dla oferowanego wyposażenia opis potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy funkcjonalne, fotografie/karty techniczne/certyfikaty itp. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania - części którego dotyczy. Załączone opisy, dokumenty mają umożliwić Zamawiającemu weryfikację produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia, z podziałem na zadania (z uwagi na obszerny opis) znajduje się w Załączniku nr 6 – do SIWZ – Część: Nr 1, Nr 2 i Nr 3 „Opis przedmiotu zamówienia”. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 18.10.00.00-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 18.14.00.00-2 Dodatki do odzieży roboczej, Część Nr 2: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe, 38510000-1 Mikroskopy, 44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny Część Nr 3: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego, 39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, o ile zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach