Przetargi.pl
DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA STRAŻNIKA MIEJSKIEGO DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI

Straż Miejska w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-521 Łódź, Wólczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 250 22 28, , fax. 42 630-93-22
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Łodzi
    Wólczańska 121/123
    90-521 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 250 22 28, , fax. 42 630-93-22
    REGON: 47000614500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: strazmiejskalodz.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA STRAŻNIKA MIEJSKIEGO DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży Miejskiej w Łodzi w 2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (dalej „Załącznik nr 1”). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne części, na które został podzielony przedmiot zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na szesnaście części: Lp. Nr zadania/części Nazwa przedmiotu mundurowego Ilość szt./par/kpl. 1 Część 1 Czapka letnia baseball 80 2 Część 2 Czapka dziana, wełniana 100 3 Część 3 Spodnie specjalne 150 4 Część 4 Koszulka typu „Polo” 500 5 Część 5 Kamizelka operacyjna 100 6 Część 6 Kurtka uniwersalna z podpinką 50 7 Część 7 Pas główny skórzany 40 8 Część 8 Buty całoroczne tzw. skoczki 150 9 Część 9 Bluza „Polar” 100 10 Część 10 Rękawiczki zimowe 50 11 Część 11 Pagony (dystynkcje) 200 12 Część 12 Czapka służbowa garnizonowa 30 13 Część 13 Spodnie garnizonowe 80 14 Część 14 Koszula biała krótki rękaw 50 15 Część 15 Kamizelka odblaskowa 100 16 Część 16 Mundur wyjściowy (damski i męski) 28 Jeden Wykonawca może złożyć elektroniczną ofertę na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane elektronicznie oświadczenie dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu, które stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ: 1) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ. 2) oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ Informacje zawarte ww. oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów 3) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. 5) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ – W FORMIE ELEKTRONICZNEJ 1) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie e-Zamawiający i na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ- powyższy dokument należy przesłać za pośrednictwem platformy, poprzez zakładkę „Korespondencja”. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone wraz z dowodami w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o którym mowa w pkt. a) następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego (przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). b) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. c) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. d) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach