Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej, specjalistycznej i obuwia roboczego oraz akcesoriów ochronnych

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa-Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej, specjalistycznej i obuwia roboczego oraz akcesoriów ochronnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, specjalistycznej i obuwia roboczego oraz akcesoriów ochronnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: 3.1. dla części 1, 2,3 –załącznik nr 8a do SIWZ 3.2. dla części 4,5,6 – załącznik nr 8b do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.9. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 11. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 13. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 14. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: 15.1. dla części 1,2,3 w magazynie służby mundurowej, 15.2. dla części 4,5,6 w magazynie służby ZZLT. 16. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) dla części 4-6 jednorazowo w ramach danej części. 17. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 18. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 19. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 20. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 21. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 300,00 zł dla całości zamówienia lub: Część 1 – 1400,00 zł; Część 2 – 200,00 zł; Część 3 – 100,00 zł; Część 4 – 100,00 zł; Część 5 – 400,00 zł; Część 6 – 100,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 36/PN/2020” Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.09.2020 r. o godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę „Produkty Równoważne” podając dokładną nazwę produktu (producent, typ, model, numer itp.) Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne”) świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego-załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). 5. Zobowiązanie podwykonawcy– załącznik nr 7 do SIWZ 6. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt. 6.2 – 6.13 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach