Przetargi.pl
Dokończenie inwestycji polegającej na Modernizacji stacji uzdatniania wody w Żaganiu.

Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Chrobrego 44
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 368 18 40 , fax. 68 377 39 75
  • Data zamieszczenia: 2016-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Chrobrego 44 44
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 368 18 40, fax. 68 377 39 75
    REGON: 97800179800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie inwestycji polegającej na Modernizacji stacji uzdatniania wody w Żaganiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na dokończeniu inwestycji Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu 1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: -Modernizacja technologii uzdatniania wody wg następującego schematu: studnie głębinowe, otwarty układ napowietrzania z zastosowaniem aeratorów kaskadowych, jednostopniowa filtracja ciśnieniowa (5 filtrów ciśnieniowych o średnicy 3m, z zaworami hydraulicznymi i wypukłą dennicą), zbiornik wody uzdatnionej, pompownia sieciowa. -Budowa budynku dozowni węglanu sodu wraz z urządzeniami i instalacją technologiczną. -Budowa zbiornika wody czystej o pojemności V = 1000 m3. -Instalacja monitoringu oraz sterowania Stacją Uzdatniania Wody w Żaganiu. -Roboty remontowo - budowlane związane z przeprowadzeniem remontu kompleksu budynków Stacji Uzdatniania Wody wraz z przeprowadzeniem robót związanych z zagospodarowaniem terenu. -Dostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ: 2.1.Projekt budowlany i projekty wykonawcze - w załączeniu. 2.2. Przedmiary robót (w załączeniu), na podstawie, których należy opracować kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną stanowiący załącznik do oferty. Brak jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania, jeżeli wynika ona z projektu budowlanego lub wykonawczego. 2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w załączeniu 3. Ogólne wymagania dotyczące robót: -Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zakresu robót objętego Kontraktem zgodnie z Ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami Kontraktu. -Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość prowadzenia robót oraz za ich zgodność z umową, za ich zgodność z Dokumentacją Projektową, wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projektem organizacji robót oraz poleceniami Inżyniera. -Przed przystąpieniem do Robót Wykonawca przedstawi Inżynierowi do akceptacji Harmonogram Robót i Projekt Organizacji Robót uwzględniający wszystkie warunki, w jakich powinny być wykonywane roboty budowlane. -Przy podejmowaniu decyzji Inżynier uwzględnia wyniki badań materiałów i jakości robót, dopuszczalne niedokładności normalnie występujące przy produkcji i przy badaniach materiałów, doświadczenia z przeszłości, wyniki badań naukowych oraz inne czynniki wpływające na rozważaną kwestię. -Polecenia Inżyniera będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. Wszelkie skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. -Wykonawca powinien zapewnić obecność na Terenie Budowy odpowiedniej liczby wykwalifikowanych inżynierów, robotników i innego niezbędnego personelu, odpowiednich maszyn i urządzeń, narzędzi i oprzyrządowania niezbędnego do wdrożenia projektu. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów Robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie przez Inżyniera. -Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wytyczeniu i wyznaczaniu Robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie Inżynier, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. -Sprawdzenie wytyczenia Robót lub wyznaczenia wysokości przez Inżyniera nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ich dokładność. -Decyzje Inżyniera dotyczące akceptacji lub odrzucenia Materiałów i elementów Robót będą oparte na wymaganiach sformułowanych w Kontrakcie, zatwierdzonych Dokumentach Wykonawcy, a także w normach i wytycznych. Przy podejmowaniu decyzji Inżynier uwzględni wyniki badań Materiałów i robót, rozrzuty normalnie występujące przy produkcji i przy badaniach Materiałów, doświadczenia z przeszłości, wyniki badań naukowych oraz inne czynniki wpływające na rozważaną kwestię. -Wykonawca ograniczy prowadzenie swoich działań do Terenu Budowy i do wszelkich dodatkowych obszarów, jakie mogą być uzyskane przez Wykonawcę i uzgodnione z Inżynierem, jako obszary robocze. -Prace geodezyjne powinny być wykonane zgodnie z instrukcjami i wytycznymi technicznymi obowiązujące na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263, poz. 1572). -Wykonawca powinien przeprowadzić obliczenia i pomiary geodezyjne niezbędne do szczegółowego wytyczenia robót. -Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. -Wykonawca powinien sprawdzić czy rzędne terenu określone w dokumentacji projektowej są zgodne z rzeczywistymi rzędnymi terenu. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że rzeczywiste rzędne terenu istotnie różnią się od rzędnych określonych w dokumentacji projektowej, to powinien powiadomić o tym Inżyniera. Ukształtowanie terenu w takim rejonie nie powinno być zmieniane przed podjęciem odpowiedniej decyzji przez Inżyniera. -Wszystkie roboty, które bazują na pomiarach Wykonawcy, nie mogą być rozpoczęte przed zaakceptowaniem wyników pomiarów przez Inżyniera. -Punkty główne trasy i punkty pośrednie osi trasy muszą być zaopatrzone w oznaczenia określające w sposób wyraźny i jednoznaczny charakterystykę i położenie tych punktów. Forma i wzór tych oznaczeń powinny być zaakceptowane przez Inżyniera. -Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczeń w czasie trwania robót. -Wszystkie prace pomiarowe konieczne dla prawidłowej realizacji robót należą do obowiązków Wykonawcy. -Kolejność realizacji zadania przedstawia się następująco: 4.1.Roboty przygotowawcze -Teren Budowy wygrodzić, przygotować zaplecze i oznakować zgodnie z wymogami BHP. -Sporządzić harmonogram na podstawie ogólnych wytycznych z dokumentacji wyłączeń i przełączeń niewyłączonej z eksploatacji instalacji. -W modernizowanym obiekcie wyznaczyć drogi i miejsca gdzie może przebywać obsługa eksploatująca obiekt. 4.2.Roboty zasadnicze do sukcesywnej realizacji Roboty będą wykonywane etapami obejmującymi określony zakres robót, które stanowią samodzielną całość. Ponieważ wszystkie roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie wszelkie wyłączenia, bądź inne czynności związane z ingerencją Wykonawcy w pracę obiektu muszą być uzgodnione z użytkownikiem obiektu. 4.3. Informacje dodatkowe. 4.3.1. Zamawiający wymaga, by proponowany w ofercie kompletny filtr ciśnieniowy był urządzeniem sprawdzonym, pracującym na innych zrealizowanych obiektach (sektor komunalny - wodociągi miejskie) przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy - liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzeń pracujących na wskazanym obiekcie. 4.3.2.Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny urządzeń musi zostać załączony do oferty w załączniku nr 8 Wykaz urządzeń kluczowych do siwz. 4.3.3.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane jedynie przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 4.3.4.Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 190.000 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium można wnieść w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 26 1240 6856 1111 0010 2357 1340. 3.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie(wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium(poręczenie, gwarancje) w terminie przewidzianym na składanie ofert. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 6.Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. Dokument ten należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejszy jego zwrot do wykonawcy bez konieczności dekompletacji oferty (we wspólnym opakowaniu - dokument wadium niezszyty/niespięty razem z ofertą). W przeciwnym wypadku zwrot dokumentu gwarancji wadialnej nie będzie możliwy. 11.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje Sp. z o.o. określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), określać termin ważności (wynikający z SIWZ), określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach