Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7553601 , fax. 095 7552122
- Data zamieszczenia: 2016-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
ul. Lipowa 18 18
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 7553601, fax. 095 7552122
REGON: 00052617900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sulęcin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sulęcin poprzez wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz ciągły i niezawodny odbiór wszystkich odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.02.2016r. do 31.10.2016 r. 2) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90511000-2 usługa wywozu odpadów; 90500000-2 usługi związane z odpadami 90512000-9 transport odpadów 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1) Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła z podziałem na frakcje: a) papier; b) tworzywa sztuczne, w tym opakowania PET, opakowania wielomateriałowe i metal; c) szkło; d) odpady ulegające biodegradacji. 2) Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny - zmieszane. 3) Przeterminowane leki i chemikalia; 4) Zużyte baterie i akumulatory; 5) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; 6) Meble i inne odpady wielkogabarytowe; 7) Zużyte opony. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zapewnienie i wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sulęcin w niezbędne pojemniki i worki do selektywnej zbiórki, pojemniki na odpady zmieszane oraz utrzymywanie ich w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz ciągły i niezawodny odbiór odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.02.2016r. do 31.10.2016 r. 2) Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenów, na których zamieszkują mieszkańcy: a) Z terenu nieruchomości wielorodzinnej nie rzadkiej, niż dwa razy w miesiącu; b) Z terenu nieruchomości jednorodzinnej nie rzadziej, niż dwa razy w miesiącu; 3) Odbieranie odpadów problemowych co najmniej dwa razy do roku z terenów gminy zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z zamawiającym. 4) Odbieranie odpadów biodegradowalnych w okresie letnim (kwiecień-listopad) min.1 raz w tygodniu, a w okresie zimowym (grudzień-marzec) min. 2 razy w miesiącu. 5) Wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą ilość odpadów wytworzoną i wystawioną w miejscach gromadzenia odpadów . Obowiązkiem wykonawcy jest również posprzątanie wokół pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba tj. zebranie dodatkowych worków ze zmieszanymi odpadami komunalnymi i bieżące utrzymanie czystości w miejscach gromadzenia odpadów. 6) Wykonawca zobowiązany jest poinformować właściciela nieruchomości zamieszkałej w skuteczny sposób (np. za pomocą mediów, ulotek, broszur, plakatów wywieszonych na słupach ogłoszeniowych oraz dostarczonych do spółdzielni mieszkaniowych, zarządców i sołtysów, a także przy pomocy pism adresowanych indywidualnie) o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. 7) Odbieranie przeterminowanych leków zebranych w specjalnych pojemnikach przeznaczonych na przeterminowane leki ustawionych w maksymalnie 6 aptekach zlokalizowanych na terenie miasta Sulęcin oraz 1 aptece na terenie miejscowości Wędrzyn przynajmniej raz w miesiącu. 8) Odbiór zużytych baterii zebranych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sulęcinie przy ul. Lipowej 18 w zależności od zapełnienia pojemnika jednak nie rzadziej niż 1 raz na kwartał. 9) Wykonawca winien uzgodnić z właścicielem nieruchomości zabudowanej budynkami wielolokalowymi ilość i wielkość pojemników do gromadzenia poszczególnych frakcji odpadów jak również częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych jak również zebranych selektywnie. 10) Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia i załadunku odpadów w dniu odbioru odpadów oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym samochodów, pojemników, narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. Zasady (Ilość, rodzaj i wielkość pojemników i worków), częstotliwość odbioru, przewidziane ilości odpadów oraz zestawienie danych dotyczących gminy określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium: 10.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekt jakościowy usługi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie transportu komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie
Dodano: 2016-01-20 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, znajdujących się na terenie Gminy Cybinka
Dodano: 2016-01-14 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim.
Dodano: 2015-12-15 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016
Dodano: 2015-12-02 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jasień w 2016 r
Dodano: 2015-11-27 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016
Dodano: 2015-11-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH TRANSPORTEM WYKONAWCY ORAZ PRZEKAZANIE ICH DO SKŁADOWANIA I UTYLIZACJI, Z TERENU ADMINISTROWANEGO PRZEZ 44 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA 107/PN/2015.
Dodano: 2015-11-17 - Świadczenie usług w zakresie transportu komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie
Dodano: 2015-08-06 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trzciel
Dodano: 2015-08-05