Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim.

Urząd Miejski w Gozdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 68-130 Gozdnica, ul. Świerczewskiego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3601076 , fax. 068 3601076
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Gozdnicy
    ul. Świerczewskiego 2 2
    68-130 Gozdnica, woj. lubuskie
    tel. 068 3601076, fax. 068 3601076
    REGON: 00052511600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim w zakresie: 1) odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zebranych odpadów komunalnych w sposób: a) selektywny: papier i tektura (150101; 200101), szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (150107; 200102), tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, w tym po chemii gospodarczej (150102; 200139; 150104; 200140; 150105), odpady pozostałe po segregacji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. Wszystkie ww. frakcje należy odbierać od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny, tj. każdą frakcję osobno, bez mieszania posegregowanych już odpadów komunalnych. Selektywna zbiórka będzie się odbywać w systemie pojemnikowo-workowym. Transport zebranych ww. odpadów odbywać się będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 oraz art.20 ust.2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz.21); b) zmieszane odpady komunalne, odpady biodegradowalne, zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji. Zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego (Uchwała nr XXXIII/351/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2012 w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020r.) regionalną instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych stanowi Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie., którego Gmina Gozdnica o statusie miejskim jest współwłaścicielem. Wyżej wymienione odpady będą odbierane sprzed posesji zamieszkałych. 2. odbioru odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z podziałem na frakcje: a) przeterminowane leki i opakowania po lekach (200132), b) zużyte baterie i akumulatory (200134), c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (200136), d) meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307) e) odpady budowlane i rozbiórkowe (170101, 170102, 170107), f) chemikalia, w tym chemii budowlanej g) zużyte opony (160103), h) tekstylia, odzież i obuwie, i) odpady ulegające biodegradacji (200108,200201), j) papier i tektura (150101; 200101), k) szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (150107; 200102), l) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe (150102; 200139; 150104; 200140; 150105), m) meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307) n) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 3. transport zebranych ww. odpadów odbywać się będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 oraz art.20 ust.2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz.21); 4. wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, oraz worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w okresie zwiększonego wytwarzania odpadów zielonych, nadmiar odpadów nie mieszczący się w pojemnikach może być odbierany w workach dostarczanych przez Wykonawcę. 5. wyposażyć PSZOK w pojemniki 1100 l i KP-7 wg. potrzeb w uzasadnionych przypadkach mniejsze np. na leki, baterie, świetlówki. 6. kontroli w zakresie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i informowanie na bieżąco ( 3 dni na maila referatgm2@gozdnica.pl) Zamawiającego o braku segregacji w nieruchomości z podaniem informacji o jakie frakcje chodzi, datę kontroli oraz zdjęcie na tle nieruchomości. Wersja papierowa z rozliczeniem miesięcznym. 7. sprawozdawczości. Wykonawca jest zobowiązany przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować następujące przepisy: 1) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399, ze zm.); 2) ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21); 3) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 , ze zm.), 4) Krajowy Plan Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2014 (KPGO 2014), 5) Uchwała nr XXX/280/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012 r. - Plan gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 roku (Dz.Urz.Woj.Lubuskiego 2012 r. poz. 1835) zmienionej uchwałą Nr XXXIII/351/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2012 r. (Dz.Urz.Woj.Lubuskiego 2012 r. poz. 2866); 6) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 645), 7) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U. z 2012 r. poz. 676); 8) Uchwała Nr XXIV/158/13 Rady Miasta Gozdnica z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdnica i Uchwała Nr XXXVII/211/14 Rady Miasta Gozdnica z dnia 28 sierpnia 2014 r. zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdnica 9) Uchwała Nr XXIV/159/13 Rady Miasta Gozdnica z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów 10) UCHWAŁA NR XXV/167/13 RADY MIASTA GOZDNICA z dnia 26 kwietnia 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów 11) Uchwała nr XIV/58/15 Rady Miasta Gozdnica z dnia 8 grudnia 2015 r. zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdnica. 2. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) określa szczegółowe wymagania dla podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, w zakresie: 1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; 2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanych dalej pojazdami, i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanych dalej urządzeniami; 3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów; 4) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. 3. Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną: 1) w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy; 2) na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 4. W zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby: 1) teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; 2) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; 3) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz.U. z 2012 r. poz. 145 ze zm.); 4) baza magazynowo-transportowa była wyposażona w: a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, 5. Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także: 1) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów; 2) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. 6. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w ust. 1-5. 7. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: 1) w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd jeden pojazd przystosowany do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; 2) pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 8. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby: 1) pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu; 2) pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt. 2; 4) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. 9. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: 1) konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 2) pojazdy były wyposażone w system: a) monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz b) czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych; c) pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 10. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 11. Zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) Wykonawca zobowiązuje się stosować zasadę bliskości: 1) odpady, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, w pierwszej kolejności poddaje się przetwarzaniu w miejscu ich powstania; 2) odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone; 3) zakazuje się przetwarzania poza obszarem regionu gospodarki odpadami komunalnymi, na którym zostały wytworzone: a) zmieszanych odpadów komunalnych, b) pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz pozostałości z procesu mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, o ile są przeznaczone do składowania, c) odpadów zielonych, d) zakazuje się przywozu na obszar regionu gospodarki odpadami komunalnymi odpadów, o których mowa w pkt 3, wytworzonych poza obszarem tego regionu; 4) w przypadku wyznaczenia instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu gospodarki odpadami komunalnymi, o której mowa w art. 38 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), poza obszarem regionu gospodarki odpadami komunalnymi, na którym odpady te zostały wytworzone, nie stosuje się pkt 3 i 4; 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz PSZOK zebranych odpadów komunalnych w następującej częstotliwości: 1) odpady zebrane nieselektywnie oraz odpady posortownicze - 1 raz w tygodniu, 2) odpady zebrane selektywnie- nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu dla zabudowy jednorodzinnej, 1 raz na tydzień dla zabudowy wielorodzinnej, z tym że w przypadku odpadów wielkogabarytowych nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wg zapotrzebowania po telefonicznym uzgodnieniu. 14. Wykonawca jest zobowiązany do dnia 1 stycznia 2016 r. wyposażyć wskazane nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów pozostałych po segregacji. 15. Obowiązek dezynfekcji pojemników ustawionych na nieruchomościach spoczywa na Wykonawcy i musi być wykonany 4 razy w roku. 16. Wykonawca jest zobowiązany do dnia 1 stycznia 2016 r. wyposażyć wskazane nieruchomości zamieszkałe, które zadeklarowały gromadzenie odpadów w sposób selektywny w komplet worków o pojemności minimum 110 l i odpowiedniej kolorystyce, z tworzywa LDPE o grubości minimum: 1) 0,06 mm do zbiórki papieru i tektury, 2) 0,06 mm do zbiórki tworzywa sztucznego i metali, 3) 0,07 mm do zbiórki szkła, Worki powinny być odpowiednio oznakowane (napis o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwa i dane kontaktowe Wykonawcy). Za każdy odebrany worek z odpadami selektywnie zebranymi należy pozostawić na nieruchomości worek pusty. 17. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebrania z nieruchomości zamieszkałej odpadów zgodnie harmonogramem, niedostarczenie worków, itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 18. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi wysypanymi z pojemników, worków lub pojazdu w trakcie realizacji usługi. 19. Wykonawca jest zobowiązany odstawić, po opróżnieniu, pojemniki na odpady w miejscu ich wystawienia. 20. Obowiązkiem Wykonawcy jest również zabranie odpadów luzem leżących lub dostawionych dodatkowych worków z odpadami (odpady zgromadzone w workach innego rodzaju niż te, które dostarczył Wykonawca), które powstały w wyniku przepełnienia pojemników lub worków i zostały umieszczone np. obok pojemnika lub pergoli śmietnikowych, altan śmietnikowych, boksów na kontenery, itp. tzw. nadwyżki). Nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót budowlanych. 21. W przypadku braku możliwości terminowego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z uwagi na złe warunki atmosferyczne lub inne uzasadnione okoliczności Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach utrudniających prawidłowe wykonanie usługi. W przypadku zaistniałych utrudnień Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów transportu i amortyzacji pojazdów. Wykonawca ma obowiązek odebrać odpady komunalne niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających ich odbiór. 22. Wykonawca dostarczy i ustawi pojemniki w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Dotyczy to zmian ilości pojemników na danej nieruchomości w przypadku zmiany sposobu gromadzenia odpadów, lub nowych nieruchomości jeśli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Zmiany dokonuje właściciel nieruchomości na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 23. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 24. Wykonawca ma obowiązek transportować odebrane od właścicieli odpady komunalne w taki sposób aby zapobiec mieszaniu odpadów zebranych w sposób selektywny z odpadami komunalnymi zmieszanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów segregowanych jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 25. Odbieranie w wyjątkowych sytuacjach na zgłoszenie Zamawiającego odpadów zgromadzonych na nieruchomościach, poza ustalonym harmonogramem gdy ich pozostawienie zagraża bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. 26. Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy do przygotowania kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów, w porozumieniu z Zamawiającym oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych okoliczności jak np. gwałtowne opady śniegu, dni ustawowo wolne itp. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. 27. Harmonogram wywozu odpadów uwzględnia zarówno sposób zbierania odpadów i częstotliwość odbioru od właścicieli nieruchomości zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku, obowiązującym na terenie gminy Gozdnica. 28. Harmonogram określa terminy (dni miesiąca) w jakich odbywać się będą wywozy odpadów od właścicieli nieruchomości. Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca powinien realizować w dni robocze w godz. od 7.00 do 20.00, w soboty od 8.00 do 14.00. 29. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania miesięcznych Kart Przekazania Odpadów do 10 dnia kolejnego miesiąca. 30. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania kwartalnych sprawozdań w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, zawierających: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 3) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem i wykazem przekazanym przez Zamawiającego. 31. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właścicieli nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia ustalenia naruszenia obowiązków drogą elektroniczną ( mail referatgm2@gozdnica.pl) Do informacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumentację zdjęciową potwierdzającą, że odpady gromadzone były niewłaściwie oraz umożliwiającą identyfikację nieruchomości, z rejestracją daty i godziny ustalenia ww. zdarzenia wraz z notatką sporządzoną przez pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego postępowania z odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania informacji pisemnej zawierającej powyższe informacje w zestawieniu miesięcznym. 32. Wykonawca ponadto: 1) ponosi pełną odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp jak i za wszelkie szkody powstałe na mieniu właściciela nieruchomości w trakcie wykonywania usług objętych niniejszą umową; 2) zobowiązuje się ubezpieczyć od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do okazania aktualnej, opłaconej polisy OC, która będzie obowiązywała do dnia 31 grudnia 2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium środowiskowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozdnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach