Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016

Urząd Gminy w Tuplicach ogłasza przetarg

  • Adres: 68-219 Tuplice, ul. Mickiewicza 27
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3625720 , fax. 068 3625721
  • Data zamieszczenia: 2015-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tuplicach
    ul. Mickiewicza 27 27
    68-219 Tuplice, woj. lubuskie
    tel. 068 3625720, fax. 068 3625721
    REGON: 00054846500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice. a. Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01). a) Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, worki) zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego (adres nieruchomości).Właściciele zarządzający nieruchomościami mają obowiązek zaopatrzenia się w urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki) lub mogą wydzierżawić je od Wykonawcy za odrębnym wynagrodzeniem. b) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach i workach. Pojemniki i worki do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewni właściciel zarządca nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub w altanach śmietnikowych. Liczbę budynków oraz liczbę mieszkańców podano w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. c) Wykonawca odbierze odpady wystawione przed wejściem na teren nieruchomości lub bezpośrednio z terenu posesji, pod warunkiem pozostawienia otwartego wejścia na teren obiektu. d) Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania, a na wniosek właściciela zarządcy nieruchomości dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości, za dodatkową opłatą, pojemników na odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, nie później niż do 1 stycznia 2016 r. e) Po wykonaniu usługi odbioru odpadów komunalnych, Wykonawca obowiązany jest do odstawienia pojemnika w odległości min. 1 m od nieruchomości. f) Odpady zmieszane powinny odpowiadać wymaganiom określonym w uchwale Nr XX 130 2013 Rady Gminy Tuplice z dnia 6 marca 2013 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuplice oraz uchwale Nr XXVIII 198 2014 Rady Gminy Tuplice z dnia 28 marca 2014 r. w sprawie: zmian w uchwale Nr XX 130 2013 z dnia 6 marca 2013 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuplice (tekst jedn. Dz. Urz. Woj. Lub. z 2014 r., poz. 886). g) W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia pojemnika z winy Wykonawcy, będzie on zobowiązany do zakupienia i dostarczenia nowego pojemnika na swój koszt w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. h) Zamawiający przekaże zawiadomienie o uszkodzeniu lub zniszczeniu pojemnika wraz z pisemnym zgłoszeniem właściciela zarządcy nieruchomości. i) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji wskazanej w uchwale Nr XXXIII 351 12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2029) tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary. Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów ulegających biodegradacji oraz odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych. j) Koszt zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych ponosi Zamawiający. k) Wykonawca na koniec każdego miesiąca przedłoży Zamawiającemu zestawienie ilości ton odpadów przekazanych do ww. Instalacji. l) Dezynfekcję pojemników na zmieszane odpady komunalne Wykonawca wykona w ramach niniejszego zamówienia 2 razy w ciągu roku, w miesiącu kwietniu, sierpniu z zastrzeżeniem zmiany terminu na wniosek Zamawiającego. Powyższe wykonywane może być wyłącznie w miejscu ustawienia pojemników - w specjalnie do tego przystosowanym pojeździe. Dezynfekcja dotyczyć będzie pojemników kontenerów w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu harmonogram usługi dezynfekcji wraz z harmonogramem odbioru odpadów. m) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od właścicieli zarządców nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych jak i selektywnie zbieranych w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w sprawie braku odbioru przedmiotowych w terminach wyznaczonych harmonogramem. n) Wykonawca zobligowany będzie do prowadzenia Biura Obsługi Klienta w zakresie reklamacji, uwag wnoszonych przez właścicieli zarządców obsługiwanych nieruchomości w zakresie świadczonej usługi odbioru odpadów komunalnych. o) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia zanieczyszczenia powstałego w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych. p) Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 20: 00 oraz w soboty w godzinach od 6: 00 do 14:00. b. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody odpadów 15 01 01, 20 01 01, 15 01 07, 20 01 02, 15 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 08, 20 02 01, 20 01 35, 20 01 36, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03. a) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywać się w systemie workowym jak również pojemnikowym. Liczbę budynków oraz liczbę mieszkańców prowadzących selektywną zbiórkę odpadów komunalnych podano w załączniku nr 8 do SIWZ. Wprowadza się 4 kolory worków o pojemności 120 l lub pojemników o pojemności, co najmniej 80 l. Worki do selektywnej zbiórki dostarcza bezpłatnie Wykonawca, przez cały okres trwania umowy: 1. biały: szkło, w tym szkło bezbarwne i kolorowe, 2. żółty: plastik, metal i opakowania wielomateriałowe, 3. niebieski: papier, tektura, 4. czarny: odpady biodegradowalne i zielone. Worki o pojemności 120 l, z tworzywa LDPE, w odpowiednim kolorze i oznakowaniu zapewnia Wykonawca. Worki powinny posiadać odpowiednią trwałość i szczelność przystosowaną do odpadu w nim przechowywanego. b) Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - nie rzadziej niż raz w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach od 6:00 do 14:00. Po każdorazowym odbiorze segregowanych odpadów Wykonawca zobowiązany jest pozostawić worki puste w ilości odpowiadającej odebranym workom. c) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od właścicieli zarządców nieruchomości odpadów komunalnych, selektywnie zbieranych w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w sprawie braku odbioru przedmiotowych w terminach wyznaczonych harmonogramem. d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów selektywnie zbieranych. e) Zyski ze sprzedaży odpadów komunalnych selektywnie zbieranych dostarczonych do miejsca wskazanego w SIWZ należą do Wykonawcy. c. Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać dwa razy do roku wiosną i jesienią. a) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów ulegających biodegradacji oraz odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych. d. Odpady budowlane Odpady budowlane oraz rozbiórkowe powstałe w wyniku budowy niewymagającej zgłoszenia lub zezwolenia na budowę Wykonawca odbierać będzie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: ul. Przemysłowa 1, 68-219 Tuplice. Odpady budowlane powstałe w wyniku budowy wymagającej zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i ich odbiór odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne, zawiązane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami zarządcami nieruchomości lub między właścicielami zarządcami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. e. Przeterminowane leki (kod odpadu 20 01 32) i leki cytostatyczne (kod odpadu 20 01 31) a) Przeterminowane leki będą przyjmowane w dwóch wyznaczonych przez Zamawiającego punktach na terenie gminy tj.: 1. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Świerczewskiego 3, 68-219 Tuplice, 2. Apteka Łużycka, ul. 9 Maja 5 a, 68 - 219 Tuplice. Wykonawca zapewni pojemniki do zbiórki przeterminowanych leków w terminie do 15 stycznia 2016 r. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę przeterminowanych leków oraz leków cytostatycznych - raz na kwartał w godzinach pracy ww. punktów oraz dodatkowo na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego w przypadku przepełnienia pojemnika. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia naruszenia powyższego zakazu będzie obciążony karą w wysokości 30 000 zł wynikającą z art. 9 x. ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) za każde potwierdzone naruszenie powyższego obowiązku. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) i w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji informuje Zamawiającego o niewywiązywaniu się właściciela z obowiązku zgodnego ze złożoną deklaracją. Do powyższej informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - sporządzoną za pomocą przenośnych urządzeń rejestrujących (obraz wraz z datą) umożliwiających identyfikację zdarzenia (zawartość worka, pojemnika, identyfikacja posesji) wraz ze sporządzonym protokołem. 2. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Tuplice, ul. Przemysłowa 1. a. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w urządzenia niezbędne do prawidłowego przyjmowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, tj. pojemniki, kontenery, które pozostają własnością Wykonawcy. b. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników wg. załącznika nr 6 do SIWZ w terminie do 06 stycznia 2016 r. c. Wykaz przyjmowanych frakcji wraz ze wskazaniem typu pojemników, kontenerów oraz optymalnej wielkości stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. d. W punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będą przyjmowane odpady segregowane, zebrane przez mieszkańców Gminy Tuplice. e. Ponadto Wykonawca dostarczy do PSZOK zapasowe worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na wymianę dla mieszkańców oddających odpady segregowane do ww. punktu w ilości: - białe z napisem szkło - w ilości 2 500 szt., - niebieskie z napisem papier - w ilości 2 500 szt., - żółte z napisem plastik- w ilości 2 500 szt., - czarne z napisem odpady zielone - w ilości 2 500 szt.. f. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji zamówienia podane ilości mogą ulec zmianie. g. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów segregowanych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - nie rzadziej niż raz w miesiącu w godzinach pracy PSZOK: częściej, w ramach potrzeb zgłaszanych telefonicznie przez Zamawiającego. h.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary (Regionalna Instalacja Zagospodarowania Odpadów Komunalnych). Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów z PSZOK. 3. Charakterystyka Gminy Powierzchnia Gminy Tuplice wynosi 65,9 ha. Sieć osadniczą tworzy 13 wsi (Tuplice, Jagłowice, Chełmica, Łazy, Gręzawa, Nowa Rola, Drzeniów, Świbinki, Matuszowice, Grabów, Czerna, Chlebice, Cielmów). Liczba mieszkańców gminy objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi wynosi 2572 osoby w tym około 500 osób w zabudowie wielorodzinnej. 4. Wartości przyjęte na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający na podstawie posiadanych danych szacuje, iż przewidywana ilość odpadów zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych wynosi średnio 43 Mg miesięcznie oraz 6 Mg miesięcznie segregowanych odpadów od wszystkich mieszkańców łącznie z PSZOK. Gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi objęte są 2572 osoby z czego 1231 osób zbiera odpady komunalne w sposób selektywny. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca winien wyliczyć cenę w oparciu o wszystkie dostępne informacje oraz sprawdzić topografię gminy. 5. Wymogi przekazywania odpadów. a. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 645), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 676), uchwałą Nr XXX 280 12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Lubuskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą do 2020. b. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem terminu dezynfekcji pojemników oraz wskazaniem danych kontaktowych Biura Obsługi Klienta, o którym mowa w SIWZ po wcześniejszych uzgodnieniach z Zamawiającym w terminie 5 dni od podpisania umowy na przedmiotową usługę. c. Wykonawca zobowiązany będzie do dystrybucji wśród właścicieli zarządców nieruchomości zamieszkałych kalendarza wraz z harmonogramem odbioru odpadów oraz innych dokumentów związanych z systemem gospodarki odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. Harmonogram zostanie dostarczony mieszkańcom nie później niż do dnia 02.01.2016 r. d. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór odpadów budowlanych na wniosek właściciela zarządcy z terenu nieruchomości, o których mowa w Uchwale Nr XX 130 2013 Rady Gminy Tuplice z dnia 6 marca 2013 r. w sprawie: wprowadzenia: Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuplice oraz uchwale Nr XXVIII 198 2014 Rady Gminy Tuplice z dnia 28 marca 2014 r. w sprawie: zmian w uchwale nr XX 130 2013 Rady Gminy Tuplice z dnia 6 marca 2013 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuplice. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych, które wykonywane będą na podstawie odrębnych umów cywilnoprawnych, zawartych między przedsiębiorcą a właścicielem nieruchomości. e. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich powstałe podczas lub w związku z wykonaniem zamówienia. 6. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia. a. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy: a) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 122), c) Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuplice. b. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania zanieczyszczeń powstających w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych. 7. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych w terminie 30 dni po upływie kwartału, zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. b. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej sprawozdań półrocznych, o jakich mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 630), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające terminowe sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. d. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji o wykonywaniu obowiązku wynikającego z deklaracji właściciela/zarządcy, tj. prawidłowej segregacji odpadów. W przypadku stwierdzenia, że właściciel/zarządca nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady, jako niesegregowane (zmieszane) i w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji informuje Zamawiającego o niewywiązywaniu się właściciela/zarządcy nieruchomości zgodnie ze złożoną deklaracją. Do powyższej informacji Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumentację - sporządzoną za pomocą przenośnych urządzeń rejestrujących (obraz wraz z datą) umożliwiających identyfikację zdarzenia (zawartość worka, pojemnika, identyfikacja posesji) wraz ze sporządzonym protokołem. e. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu, najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy, raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Tuplice. f. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1973). g. Zamawiający wymaga wyposażenia wszystkich samochodów specjalistycznych przeznaczonych do wykonywania usług w ramach niniejszego postępowania w systemy GPS monitorujące ruch pojazdu na terenie Gminy Tuplice. h. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie samochody specjalistyczne wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia tak, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące aktualną lokalizację, ruch pojazdu, postoje, załadunek i rozładunek pojazdu. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w licencjonowane oprogramowanie wraz z mapą umożliwiające analizowanie danych oraz ich prezentowanie na mapie (lokalizacja, załadunek, rozładunek, postój itp.). Oprogramowanie zapewni prezentację bieżących jak i archiwalnych danych za dowolny, wybrany przez użytkownika okres. 8. Sprzęt techniczny. a. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu pojaz-dów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie: szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 122). b. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. c. Pojazdy i urządzenia muszą być oznaczone czytelnym logo firmy oraz zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. d. Wykonawca powinien dysponować niezbędną do realizacji zamówienia bazą magazynowo - transportową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury wynoszący 14 dni lub więcej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuplice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach