Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016

Urząd Gminy w Tuplicach ogłasza przetarg

  • Adres: 68-219 Tuplice, ul. Mickiewicza 27
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3625720 , fax. 068 3625721
  • Data zamieszczenia: 2015-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tuplicach
    ul. Mickiewicza 27 27
    68-219 Tuplice, woj. lubuskie
    tel. 068 3625720, fax. 068 3625721
    REGON: 00054846500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice. a.Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01 oraz 10 01 01) - za wyjątkiem 10 01 04 a)Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, worki) zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego (adres nieruchomości).Właściciele zarządzający nieruchomościami mają obowiązek zaopatrzenia się w urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki) lub mogą wydzierżawić je od Wykonawcy za odrębnym wynagrodzeniem. b)Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach i workach. Pojemniki i worki do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewni właściciel zarządca nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub w altanach śmietnikowych. Liczbę budynków oraz liczbę mieszkańców podano w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. c)Wykonawca odbierze odpady wystawione przed wejściem na teren nieruchomości lub bezpośrednio z terenu posesji, pod warunkiem pozostawienia otwartego wejścia na teren obiektu. d)Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania, a na wniosek właściciela zarządcy nieruchomości dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości, za dodatkową opłatą, pojemników na odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, nie później niż do 1 stycznia 2016 r. e)Po wykonaniu usługi odbioru odpadów komunalnych, Wykonawca obowiązany jest do odstawienia pojemnika w odległości min. 1 m od nieruchomości. f)Odpady zmieszane powinny odpowiadać wymaganiom określonym w uchwale Nr XX.130.2013 Rady Gminy Tuplice z dnia 6 marca 2013 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuplice oraz uchwale Nr XXVIII.198.2014 Rady Gminy Tuplice z dnia 28 marca 2014 r. w sprawie: zmian w uchwale Nr XX.130.2013 z dnia 6 marca 2013 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuplice (tekst jedn. Dz. Urz. Woj. Lub. z 2014 r., poz. 886). g)W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia pojemnika z winy Wykonawcy, będzie on zobowiązany do zakupienia i dostarczenia nowego pojemnika na swój koszt w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. h)Zamawiający przekaże zawiadomienie o uszkodzeniu lub zniszczeniu pojemnika wraz z pisemnym zgłoszeniem właściciela/zarządcy nieruchomości. i)Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji wskazanej w uchwale Nr XXXIII.351.12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2029) tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary. Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów ulegających biodegradacji oraz odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych. j)Koszt zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych ponosi Zamawiający. k)Wykonawca na koniec każdego miesiąca przedłoży Zamawiającemu zestawienie ilości ton odpadów przekazanych do ww. Instalacji. l)Dezynfekcję pojemników na zmieszane odpady komunalne Wykonawca wykona w ramach niniejszego zamówienia 2 razy w ciągu roku, w miesiącu kwietniu, sierpniu z zastrzeżeniem zmiany terminu na wniosek Zamawiającego. Powyższe wykonywane może być wyłącznie w miejscu ustawienia pojemników - w specjalnie do tego przystosowanym pojeździe. Dezynfekcja dotyczyć będzie pojemników kontenerów w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu harmonogram usługi dezynfekcji wraz z harmonogramem odbioru odpadów. m)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od właścicieli zarządców nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych jak i selektywnie zbieranych w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w sprawie braku odbioru przedmiotowych w terminach wyznaczonych harmonogramem. n)Wykonawca zobligowany będzie do prowadzenia Biura Obsługi Klienta w zakresie reklamacji, uwag wnoszonych przez właścicieli zarządców obsługiwanych nieruchomości w zakresie świadczonej usługi odbioru odpadów komunalnych. o)Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia zanieczyszczenia powstałego w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych. p)Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 20: 00 oraz w soboty w godzinach od 6: 00 do 14:00. b.Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody odpadów 15 01 01, 20 01 01, 15 01 07, 20 01 02, 15 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 08, 20 02 01, 20 01 35, 20 01 36, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03. a)Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywać się w systemie workowym jak również pojemnikowym. Liczbę budynków oraz liczbę mieszkańców prowadzących selektywną zbiórkę odpadów komunalnych podano w załączniku nr 8 do SIWZ. Wprowadza się 4 kolory worków o pojemności 120 l lub pojemników o pojemności, co najmniej 80 l. Worki do selektywnej zbiórki dostarcza bezpłatnie Wykonawca, przez cały okres trwania umowy: 1. biały: szkło, w tym szkło bezbarwne i kolorowe, 2. żółty: plastik, metal i opakowania wielomateriałowe, 3. niebieski: papier, tektura, 4. czarny: odpady biodegradowalne i zielone. Worki o pojemności 120 l, z tworzywa LDPE, w odpowiednim kolorze i oznakowaniu zapewnia Wykonawca. Worki powinny posiadać odpowiednią trwałość i szczelność przystosowaną do odpadu w nim przechowywanego. b) Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - nie rzadziej niż raz w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach od 6:00 do 14:00. Po każdorazowym odbiorze segregowanych odpadów Wykonawca zobowiązany jest pozostawić worki puste w ilości odpowiadającej odebranym workom. c)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od właścicieli zarządców nieruchomości odpadów komunalnych, selektywnie zbieranych w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w sprawie braku odbioru przedmiotowych w terminach wyznaczonych harmonogramem. d)Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów selektywnie zbieranych. e)Zyski ze sprzedaży odpadów komunalnych selektywnie zbieranych dostarczonych do miejsca wskazanego w SIWZ należą do Wykonawcy. c.Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać dwa razy do roku wiosną i jesienią. a)Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów ulegających biodegradacji oraz odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych. d.Odpady budowlane Odpady budowlane oraz rozbiórkowe powstałe w wyniku budowy niewymagającej zgłoszenia lub zezwolenia na budowę Wykonawca odbierać będzie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: ul. Przemysłowa 1, 68-219 Tuplice. Odpady budowlane powstałe w wyniku budowy wymagającej zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i ich odbiór odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne, zawiązane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami zarządcami nieruchomości lub między właścicielami zarządcami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. e.Przeterminowane leki (kod odpadu 20 01 32) i leki cytostatyczne (kod odpadu 20 01 31) a)Przeterminowane leki będą przyjmowane w dwóch wyznaczonych przez Zamawiającego punktach na terenie gminy tj 1.Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Świerczewskiego 3, 68-219 Tuplice, 2.Apteka Łużycka, ul. 9 Maja 5 a, 68 - 219 Tuplice. Wykonawca zapewni pojemniki do zbiórki przeterminowanych leków w terminie do 15 stycznia 2016 r. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę przeterminowanych leków oraz leków cytostatycznych - raz na kwartał w godzinach pracy ww. punktów oraz dodatkowo na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego w przypadku przepełnienia pojemnika. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia naruszenia powyższego zakazu będzie obciążony karą w wysokości 30 000 zł wynikającą z art. 9 x. ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) za każde potwierdzone naruszenie powyższego obowiązku. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) i w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji informuje Zamawiającego o niewywiązywaniu się właściciela z obowiązku zgodnego ze złożoną deklaracją. Do powyższej informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - sporządzoną za pomocą przenośnych urządzeń rejestrujących (obraz wraz z datą) umożliwiających identyfikację zdarzenia (zawartość worka, pojemnika, identyfikacja posesji) wraz ze sporządzonym protokołem. 2. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Tuplice, ul. Przemysłowa 1. a.Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w urządzenia niezbędne do prawidłowego przyjmowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, tj. pojemniki, kontenery, które pozostają własnością Wykonawcy. b.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników wg. załącznika nr 6 do SIWZ w terminie do 06 stycznia 2016 r. c.Wykaz przyjmowanych frakcji wraz ze wskazaniem typu pojemników, kontenerów oraz optymalnej wielkości stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. d.W punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będą przyjmowane odpady segregowane, zebrane przez mieszkańców Gminy Tuplice. e.Ponadto Wykonawca dostarczy do PSZOK zapasowe worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na wymianę dla mieszkańców oddających odpady segregowane do ww. punktu w ilości: - białe z napisem szkło - w ilości 2 500 szt., - niebieskie z napisem papier - w ilości 2 500 szt., - żółte z napisem plastik- w ilości 2 500 szt., - czarne z napisem odpady zielone - w ilości 2 500 szt.. f.Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji zamówienia podane ilości mogą ulec zmianie. g.Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów segregowanych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - nie rzadziej niż raz w miesiącu w godzinach pracy PSZOK: częściej, w ramach potrzeb zgłaszanych telefonicznie przez Zamawiającego. h.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie 50 a, 68-200 Żary (Regionalna Instalacja Zagospodarowania Odpadów Komunalnych). Cena za odbiór i transport odpadów komunalnych obejmuje odbiór i transport odpadów z PSZOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury wynoszący 14 dni lub więcej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuplice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach