Przetargi.pl
Dokończenie budowy sieci wodociągowej w Nawojowie Śląskim w ramach realizacji zadnia inwestycyjnego pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w zlewni rzeki Kwisy -Budowa sieci wodociągowej w Nawojowie Śląskim - I etap - Budowa sieci wodociągowej w Nawojowie Śląskim -III etap

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2011-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugluban.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy sieci wodociągowej w Nawojowie Śląskim w ramach realizacji zadnia inwestycyjnego pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w zlewni rzeki Kwisy -Budowa sieci wodociągowej w Nawojowie Śląskim - I etap - Budowa sieci wodociągowej w Nawojowie Śląskim -III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy sieci wodociągowej na potrzeby bytowo-gospodarcze oraz do celów przeciwpożarowych dla miejscowości Nawojów Śląski etap I i etap III . Parametry i zakres sieci wodociągowej do wykonania w poszczególnych etapach: Prace do wykonania: z I Etapu 1. odcinek sieci z przejściem pod drogą od W46 do W46.3S 2. zmiana lokalizacji istniejącego hydrantu z zasuwą na odcinku pomiędzy W 46 a W 47 oraz z III Etapu Sieć wodociągowa na odcinku od W102 do W258. W etapie III - zakończenie częściowo wykonanych odcinków sieci wodociągowej tj.: badanie wydajności hydrantów, przeprowadzenie prób szczelności, płukania , dezynfekcji, zakończenia zasypania wykopów, plantowania terenu, przywrócenie do stanu istniejącego przed rozpoczęciem budowy sieci wodociągowej wg poniższego zestawienia: 1. przejście pod potokiem Luciąża od W254 do W 255, 2. rurociąg od W248 do W 248.33 z przejściem, 3. rurociąg od W 239 do W239.1 z przejściem pod drogą, 4. przejście pod drogą W 238 do W 238.1, 5. rurociąg na odcinku od W 228 do W 232 oraz przejście pod drogą od W 231 do W 231.9, 6. rurociąg od W 228 do W 207 z montażem 2 hydrantów z zasuwami, 7. rurociąg od W 213 do W 212.7, 8. rurociąg na odcinku od W 201 do W 201.6, 9. rurociąg na odcinku od W 186 do W 182, 10. przejście pod drogą przy węźle W 185, 11. przejście pod drogą przy W 166. Parametry: Etap I: 1. Rurociąg HDPE SDR 17 PN10 o śred. D 40 mm 23,0 m Etap III 2. Rurociąg HDPE SDR 17 PN10 o śred. D 140 mm 2085,87 m 3. Rurociąg HDPE SDR 17 PN10 o śred. D 125 mm 1241,84 m 4. Rurociąg HDPE SDR 17 PN10 o śred. D 110 mm 57,50 m 5. Rurociąg HDPE SDR 17 PN10 o śred. D 63 mm 238,18 m 6. Rurociąg HDPE SDR 17 PN10 o śred. D 50 mm 3,70 m 7. Rurociąg HDPE SDR 17 PN10 o śred. D 40 mm 178,80 m 8. Odpowietrzenie wodociągu 1 kpl 9. Odwodnienie rurociągu 1 kpl 2.2. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy: - zapewnienie obsługi geodezyjnej, w tym wytyczenie trasy sieci, inwentaryzacja powykonawcza - zabezpieczenie kierownika budowy, - zapewnienie dostawy wody na potrzeby napełniania sieci, płukania, dezynfekcji przewodów, wykonanie prób szczelności i wydajności hydrantów przeciwpożarowych, - odbiory ( San.-Epid., Straż Pożarna, Inspekcja Pracy), - uzgodnienia, - badania wody ( mikrobiologiczne), - uzyskanie zgody na zajęcie pasa dróg od jej właścicieli i poniesienia kosztów związanych z ich zajęciem, - uzyskanie i przedłożenie do Urzędu Gminy Lubań przez wykonawcę robót (działającego w imieniu Wójta Gminy Lubań) od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu pozwolenia na użytkowanie sieci wodociągowej, - udzielenie 5 letniej gwarancji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium o wartości 20 000 zł ( słownie złotych: dwadzieścia tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach