Przetargi.pl
Całodobowy, osobowy dozór budynku zlokalizowanego przy ul. Polska 30 w Gdyni

Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-366 Gdynia, ul. Abrahama 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6205138 , fax. 058 6617280
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy
    ul. Abrahama 55 55
    81-366 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6205138, fax. 058 6617280
    REGON: 19050380200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja samorządowa:zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowy, osobowy dozór budynku zlokalizowanego przy ul. Polska 30 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowy, osobowy dozór budynku zlokalizowanego przy ul. Polska 30 w Gdyni. Zakres zamówienia obejmuje: całodobowy dozór budynku. Wymagany jest co najmniej 1 pracownik w obiekcie.Prowadzenie na bieżąco książki zdarzeń.Przeprowadzanie okresowych obchodów budynku i terenu wokół budynku.Sprawdzanie stanu obiektu pod względem prawidłowego zabezpieczenia oraz bezpieczeństwa ppoż,sprawdzanie stanu sprawności urządzeń sanitarnych.Ścisła współpraca z zamawiającym w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach.Niedopuszczanie do przebywania osób do tego nieuprawnionych w dozorowanym budynku. Sprzątanie i odśnieżanie wejść do budynków (zakres do uzgodnienia).Powiadamianie Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych zdarzeniach przeciwko porządkowi publicznemu i ppoż.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji należy zgłosić się do osoby upoważnionej do kontaktów z oferentami Pan Tadeusz Zacharuk tel.: 058 620-51-38.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1. Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają koncesję MSW i A, licencję, zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z ochroną. 3. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Nie są wykluczeni art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5. Spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. 6. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym czasie) wykonali co najmniej 4 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.(dotyczy również spółek cywilnych). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7. Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia tj. Koncesję MSW i A na prowadzenie działalności związanej z ochroną. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej 1 wykonawcę. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum 4 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna: dozór budynków. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 9. Informację n. t. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat (zał. 2) lub za okres prowadzenia działalności, gdy jest on krótszy niż 3 lata; zatrudnienie winno wynosić nie mniej niż 50 osób/mies. ( wymagane jest zaświadczenie z ZUS o aktualnie ubezpieczonych pracownikach w ramach umów o pracę i umów-zleceń) 10. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie niniejszego zamówienia wraz z określeniem zakresu ich czynności (informacja winna określać przekrój kadry t.j.: kierownictwo firmy, pracownicy ochrony -zał. 3 11. wykaz wyposażenia, środków łączności, umundurowania 12. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 13. Podpisany wzór umowy. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia par. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach