Przetargi.pl
Bieżące, sukcesywne wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Kobylnica w latach 2010-2011

Urząd Gminy Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 842-90-70 , fax. 059 842-90-70
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kobylnica
    ul. Główna 20 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 059 842-90-70, fax. 059 842-90-70
    REGON: 00054548400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.gminyrp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące, sukcesywne wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Kobylnica w latach 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. : bieżącego, sukcesywnego wykonywania wycen nieruchomości dla Gminy Kobylnica w latach 2010, 2011. Przewidywana szacunkowa ilość zamówień w okresie trwania zamówienia Wycena pojedynczej działki - 30 Wycena lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w gruncie działki - 15 Wycena lokalu użytkowego wraz z udziałem w gruncie działki - 2 Inwentaryzacja lokalu wraz z uzyskaniem zaświadczenia stwierdzającego jego samodzielność - 15 Opinia techniczna obiektu - 1 Obliczenie opłaty podziałowej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wskutek podziału działki - 100 Obliczenie opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wskutek dozbrojenia terenu - cena za działkę - 30 Obliczenie tzw. renty planistycznej - cena za działkę - 150
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usługi odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi (umowy) dot. wykonywania wycen nieruchomości, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 70.000,00 zł, 2) dysponuje lub będzie dysponował, uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, 3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty z zastrzeżeniem dyspozycji wyrażonej w art. 26 ust. 3 ustawy. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych wycen nieruchomości sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 1 SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokoły odbioru, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 2 SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ; 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usługi odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi (umowy) dot. wykonywania wycen nieruchomości, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 70.000,00 zł, 2) dysponuje lub będzie dysponował, uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, 3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty z zastrzeżeniem dyspozycji wyrażonej w art. 26 ust. 3 ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych wycen nieruchomości sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 1 SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokoły odbioru, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 2 SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ; 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach