Przetargi.pl
BZP/PN/07/2009 - Remont Domu Studenta nr 4, nr 1, nr 2, nr 3 Politechniki Lubelskiej

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP/PN/07/2009 - Remont Domu Studenta nr 4, nr 1, nr 2, nr 3 Politechniki Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Domu Studenta nr 4, nr 1, nr 2, nr 3 Politechniki Lubelskiej Zakres robót: a) roboty budowlane-niski parter, parter, I p, II-XI p DS-4 -roboty rozbiórkowe -roboty murarskie -roboty tynkarskie i malarskie -roboty izolacyjne w łazienkach -ułoż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 65000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-05-06 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: p
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się on do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w razie wygaśnięcia jego ważności w okresie objętym umową. 4 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty potwierdzające, że brygadzista robót elektrycznych posiada ważne uprawnienia energetyczne. 6 Oświadczenie z art. 22 i 24 Wypełnione oświadczenie z art. 22 i 24 7 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje roboty o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto. Wykaz wykonanych robót budowlanych musi być przygotowany według wzoru załączonego do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przynajmniej jedną robotą budowlaną. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8 Dowód wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 9 Kosztorys ofertowy (oryginał oraz kopia w wersji elektronicznej) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Oryginał kosztorysu musi być sporządzony w wersji papierowej. Jest on integralną częścią oferty oraz dokumentem podlegającym badaniu i ocenie. Proponuje się by wraz z ofertą został złożony nośnik zawierający elektroniczną kopię kosztorysu zapisaną w formacie programu NORMA lub innym powszechnie używanym formacie. Elektroniczna wersja kosztorysu jest dokumentem niepodlegającym ocenie. W razie rozbieżności między wersją papierową (oryginał) a elektroniczną, obowiązuje wersja papierowa. Kopia elektroniczna nie jest częścią oferty, jej brak nie wywołuje skutków prawnych. Służyć on będzie Zamawiającemu jedynie w celu przyśpieszenia postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach