Urząd Gminy Sułów ogłasza przetarg
- Adres: 22-448 Sułów, Sułów 63
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6826202 w. 44 , fax. 084 6826227
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sułów
Sułów 63 63
22-448 Sułów, woj. lubelskie
tel. 084 6826202 w. 44, fax. 084 6826227 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie przed erozją - utwardzenie dna wąwozu lessowego z odprowadzeniem wód powierzchniowych w ciągu drogi gminnej nr 110160L w miejscowości Rozłopy- II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.Zabezpieczenie przed erozją - utwardzenie dna wąwozu lessowego z odprowadzeniem wód powierzchniowych w ciągu drogi gminnej nr 110160L w miejscowości Rozłopy na odcinku od 0+350,00 km do 0+550,00 km, w kt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy Pzp - mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie wymaganych warunków opisanych w SIWZ dokonywane będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki w postaci dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na które się składają: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane w specjalności robót budowlanych, drogowych - zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)Wykaz wykonanych robót budowlanych - co najmniej 2 - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie h)Polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i)Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonymi przedmiarami robót j)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych k)Zaakceptowany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej oraz remont chodnika i nawierzchni odcinka ulicy od skrzyżowania z ul. Peowiaków do wjazdu do ZSz Nr 1 z Oddziałami integracyjnymi na osiedlu Planty w Zamościu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2205L Garbów - Ożarów - Sadurki na odcinku od drogi powiatowej nr 2206L do granicy powiatu lubelskiego i puławskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie łącznika pomiędzy Obwodnicą Północną a ul. Bagienną
Dodano: 2016-07-26 - Część nr I - Przebudowę ul. Dąbrowskiego Część nr II - Przebudowę ul. Czerwonego Krzyża
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej - działki nr ewid. 370/3 i 382 w miejscowości Łęka
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w m. Wólka Zawieprzycka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika na ciąg pieszo-rowerowy przy ul. Zamoyskiego i budowa ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Weteranów w Zamościu
Dodano: 2016-07-25 - przebudowa drogi powiatowej nr 2947L Zwierzyniec - Tereszpol w m. Szozdy
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Majdan w Zamościu -II etap
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa drogi powiatowej Nr 1064L Jabłeczna - Klasztor od km 2+063 do km 2+260 i od km 2+500 do km 2+737 w miejscowości Jabłeczna, zniszczonych w wyniku powodzi w 2013 r
Dodano: 2016-07-22