Przetargi.pl
Budowa żłobka gminnego w Przechlewie

Urząd Gminy Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Człuchowska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8334301 , fax. 059 8334631
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przechlewo
    ul. Człuchowska 26 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 059 8334301, fax. 059 8334631
    REGON: 00054302500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka gminnego w Przechlewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa żłobka gminnego w Przechlewie, na działkach nr 1226/11, 1226/13, 1226/15, 487/2 w miejscowości Przechlewo, obręb Przechlewo, gmina Przechlewo. Zamówienie obejmuje kompleksową budowę, budynku żłobka gminnego w Przechlewie wraz z zagospodarowaniem terenu, budową przyłączy wod-kan, energetycznego, drogą dojazdową i miejscami parkingowymi. W budynku żłobka zaprojektowano trzy sale dla dzieci (łącznie 40 dzieci). Jedna sala dla dzieci do 1 roku znajduje się na parterze, dwie dla dzieci starszych są na piętrze. Na parterze zlokalizowano sale odkrywania świata z przeznaczeniem do rehabilitacji, fizjoterapii, zajęć ruchowych, dodatkowych i ogólnorozwojowych. Przy każdej z sal bezpośrednio znajduje się toaleta dla dzieci z urządzeniami przystosowanymi odpowiednio do wieku. Ponadto na parterze zlokalizowano wózkownie i szatnię, pomieszczenia administracyjne: sekretariat, pomieszczenie dyrekcji, magazyny, toaleta dla personelu i rozdzielnię posiłków ze zmywalnią. Na piętrze poza salami dla dzieci urządzone maja być pomieszczenie socjalne dla pracowników z toaletą, pomieszczenie dla pielęgniarki, rozdzielnię posiłków ze zmywalnią, pomieszczenie pralni z brudownikiem. Komunikacja odbywać się będzie klatką schodową jak i windą osobową o udźwigu do 630kg. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: roboty ziemne i rozbiórkowe; wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych w technologii tradycyjnej - murowane; wykonanie stropów z płyt prefabrykowanych kanałowych i strunobetonowych; wykonanie stropu i dachu z pokryciem, obróbkami i orynnowaniem; montaż stolarki okiennej i drzwiowej; roboty wykończeniowe - posadzki, podłogi, tynki, malowanie, okładziny ścian; wykonanie instalacji wewnętrznych - wod-kan, elektrycznej, wentylacyjnej, c.o.; budowa przyłączy: wod-kan, deszczowe, energetycznego i centralnego ogrzewania; wykonanie drogi, parkingu, chodników, schodów zewnętrznych, tarasów, ogrodzenia i zieleń. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został opisany w następujących załącznikach do SIWZ: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub wyroby za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub wyrobów Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń (opisanych przez Zamawiającego) pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub wyroby, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i wyroby. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nie równoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przechlewie: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach