Przetargi.pl
Usługi kompleksowego ubezpieczenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, Nowy Dwór 35
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062 , fax. 52 33 55 061
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
    Nowy Dwór 35 35
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, fax. 52 33 55 061
    REGON: 22071900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowego ubezpieczenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., poprzez realizację następujących zadań: ZADANIE I (Część I Zamówienia)Ubezpieczenie mienia i Odpowiedzialności Cywilnej: - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, CPV 66515000-3, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, CPV 66515000-3, Ubezpieczenie maszyn od awarii i uszkodzeń CPV 66515000-3, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, CPV 66519200-3, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej, CPV 66516400-4 ZADANIE II (Część II Zamówienia) - Ubezpieczenia komunikacyjne: - Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone ruchem tych pojazdów, CPV 66516100-1 - Ubezpieczenie autocasco pojazdów mechanicznych, CPV 66514110-0, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych - Ubezpieczenie assistance dla pojazdów mechanicznych, CPV 66512100-3, CPV 66514110-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadanie I i Zadanie II, w tym zakres ubezpieczenia oraz wartość poszczególnych składników majątku jak i limity odpowiedzialności Wykonawcy określone są w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia (obligatoryjne) oraz ich treści, jak i warunki fakultatywne. Wykonawca nie może zmienić wprowadzonych warunków obligatoryjnych, w szczególności poprzez wprowadzanie własnych limitów odpowiedzialności, franszyz, wyłączeń, itd., bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań alternatywnych, czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych warunków (obligatoryjnych), określonych przez Zamawiającego w SIWZ na poszczególne zadania. Wymagane minimalne warunki ubezpieczenia (obligatoryjne) mają zastosowanie tylko wtedy, gdy nie zawężają ochrony ubezpieczeniowej (odpowiedzialności ubezpieczyciela) wskazanej w ogólnych warunkach ubezpieczenia. W sytuacji, gdy wskutek ich zastosowania doszłoby do zawężenia odpowiedzialności ubezpieczyciela w relacji do OWU dla danego ubezpieczenia, to zastosowanie mają tylko te postanowienia, które tej odpowiedzialności nie zawężają oraz te, które tę odpowiedzialność rozszerzają.W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przetargowego, zostanie zawarta umowa, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ - Warunki umowy. Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zamówienia. Integralną częścią umowy będą polisy ubezpieczeniowe, określające szczegółowe zagadnienia dotyczące poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, w tym opis przedmiotu, zakresu i sum ubezpieczenia, wysokość składki, treść klauzul wymaganych, oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia, jako załącznik do tych polis. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca (Ubezpieczyciel) zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych certyfikatów, potwierdzających fakt objęcia ochroną ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665150003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości (dla każdej części zamówienia odrębnie): - Część I - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - Część II - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XII SIWZ. 3. Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: 95113011210007843008200001 W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2) -5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzonowydwor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach