Przetargi.pl
Budowa zatok autobusowych na ulicy Przemysłowej w rejonie ul. Kanałowa i ul. Gosławicka w Koninie

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zatok autobusowych na ulicy Przemysłowej w rejonie ul. Kanałowa i ul. Gosławicka w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa zatok autobusowych na ulicy Przemysłowej w rejonie ul. Kanałowa i ul. Gosławicka w Koninie w zakresie: 1)Podbudowa betonowa z betonu cementowego B-20 35,00 m2 2)Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR5 grubość 5 cm 35,00 m2 3)Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR5 grubość 4 cm 35,00 m2 4)Podbudowa betonowa z dylatacją z betonu cementowego B-20 265,00 m2 5)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm 265,00 m2 6)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - chodniki 660,00 m2 7)Krawężnik betonowy 12x25 138,00 m 8)Krawężnik betonowy 20x30 248,00 m 9)Obrzeże betonowe 20x6 cm 495,00 m 10)Oznakowanie pionowe 11 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wykonali , co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową ulicy, drogi lub chodników w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: minimum 1osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej . Osoba ta musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15.12. 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie robót budowlanych (co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł,- ) związanych z budową lub przebudową ulicy, drogi lub chodników w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował. c)uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności. d)aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla wykazanej osoby. 6.Dokument na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach